Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minusta naisten pitäisi juoda enemmän olutta
31.07.2021 |
Olut virkistää, rentouttaa, ravitsee ja yhdistää ihmisiä. Saattaisivat tulla miesteniin kanssa paremmin toimeen.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kiitos, olut on pahaa ja haisee kamalalta. Juon mieluummin kuivaa kuohuviiniä.
Alue: Aihe vapaa
Olutta juovat naiset ovat pääsääntöisesti rentoa ja rempseää väkeä joiden kanssa mieskin tulee toimeen. Aivan toista maata kuin hienostelevat vuosikertaviiniasiantuntijat ja muut teeskentelijät, joilla mikään ei ole koskaan hyvin.