Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
vesisadetta
30.07.2021 |
Sitä tänne luvattiin koko päiväksi mutta aurinko näyttää paistavan aina vaan. Välillä tuntuu ettei noiden ennusteet päde edes kahden tunnin säteellä.
Kommentit (2)
Pitäisi kait olla tyytyväinen ettei viimeinen lomapäivä mene sadetta pidellessä mutta silti kuivan kesän jälkeen olisi kiva jos edes pari päivää sataisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tänne luvattiin sadetta jo eilen, piti kahdesta asti sataa koko iltapäivä ja ilta. Yhtään pisaraa ei tainnut tulla. Tummat pilvet kyllä oli, mutta ei pisaran pisaraa.