K-kaupallakin melkein sytyttää ruuan nettikaupassa
https://www.hs.fi/talous/art-2000008073359.html
Mutta norski kepittää sen mennen tullen. Kivijalkakaupat on valtava kustannusrasite joka heikentää tavaran laatua.
Kommentit (3)
Lidl ei kykene kilpailemaan verkkokaupassa.
Ensinäkin verkkokaupan aloittaminen on tosi kallista.
Toiseksi sen valikoima ei riitä verkkokauppaan.
Ja kolmanneksi asiakkaita ei ole niin paljon, että verkkokauppa kannattaisia aloittaa.
K-ryhmä on panostanut eniten verkkokauppaan. S-ryhmä tulee vielä jäljessä.
Vierailija kirjoitti:
Lidl ei kykene kilpailemaan verkkokaupassa.
Ensinäkin verkkokaupan aloittaminen on tosi kallista.
Toiseksi sen valikoima ei riitä verkkokauppaan.
Ja kolmanneksi asiakkaita ei ole niin paljon, että verkkokauppa kannattaisia aloittaa.
K-ryhmä on panostanut eniten verkkokauppaan. S-ryhmä tulee vielä jäljessä.
Verkkokaupalla on 6 miljoonaa potentiaalista asiakasta.
Kaikki ostavat ruokaa.
Ruokakaupassa haahuilu on "se juttu" aika harvalle.
Odan konsepti on tehokas ja halpa. Odotan hinnoittelua innolla.
Norjassa ruoka on kallista mutta eihän se sieltä Suomeen tule.
Harmi että liiti heittää pyyhkeen kehääm