Ylimääräisiä veloituksia Prisma Kauppakassissa
Onko kukaan huomannut, että Prisman kauppakassi-palvelusta olisi tullut ylimääräisiä veloituksia? Kävin tiliotetta läpi ja huomasin, että meillä noita veloituksia on monena kuukautena. Kyseessä ymmärtääkseni peruuntumattomia katevarauksia kun tilausta on muokattu.
Kommentit (4)
Olen tilannut kaiken ruoan Prismasta viime syksystä lähtien. En ole kertaakaan vielä havainnut ylimääräisiä laskutuksia. Ostosten kokonaissumma on pari kertaa noussut sen vuoksi, että jokin loppunut tavara on korvattu hieman kalliimmalla.
Prisman neuvonta on aika näppärä korjaamaan kaikenlaisia virheitä. Otapa sinne yhteyttä.
Me olemme käyttäneet tuota palvelua koko korona-ajan. Virheitä ehkä 10% toimituksista (Helsinki, Prisma Kaari). Pahin oli, kun meille kerran tuli jonkun toisen asiakkaan pakasteet eikä omia lainkaan. Tarkoitus oli tehdä mansikkakakku talvella.
Virheistä kannattaa reklamoida. Olemme näin tehneet aina. Prisma on virheet tietysti hyvittänyt. Lisäksi olemme saanneet vaivan palkaksi lahjakortteja, ilmaisia toimitusmaksuja, kaikki ei-tilatut meille toimitetut tuotteet on saatu luonnollisesti pitää ilmaiseksi ym.
Reklamaatioksi on riittänyt yksi meili. Koskaan eivät ole kyseenalaistaneet tai vaatineet jotain evidenssiä. Summat toki pieniä ja meidän säännölliset tilauksemme aika isoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen tilannut kaiken ruoan Prismasta viime syksystä lähtien. En ole kertaakaan vielä havainnut ylimääräisiä laskutuksia. Ostosten kokonaissumma on pari kertaa noussut sen vuoksi, että jokin loppunut tavara on korvattu hieman kalliimmalla.
Prisman neuvonta on aika näppärä korjaamaan kaikenlaisia virheitä. Otapa sinne yhteyttä.
Juu, toki otan. Mieli on vain nyt kovin malttamaton, kun ei asiakaspalvelu ole auki ja homma stressaa. :) Mutta kiva kuulla, että neuvonta toimii hyvin! Kiitos vastauksista!
ap
Ei ole koskaan tullut ylimääräisenä. Maksan tilaukseni aina etukäteen S-kortilla tilauksen valmistuttua. Viimeksi tilasin pari viikkoa sitten.