Huomauttaako homeesta valmistajalle vai jälleenmyyjälle?
Puolen litran jogurttipurkillisen pinnalla on tukeva homepilkku, joten koko purkillinen lienee syömäkelvoton. Nyt olen kahden vaiheilla: huomauttaisinko asiasta jogurtin valmistajalle vai kauppaan, josta sen ostin?
Kommentit (5)
Viet purkin kauppaan, josta sen ostit. Otat uuden purkin tilalle tai rahat takaisin. Kauppa huolehtii halutessaan reklamoinnin eteenpäin.
Tämä siis jos purkki ei ole puoliksi syöty ja viikon pöydällä lojunut.
Vierailija kirjoitti:
Palauta kauppaan. He ottavat yhteyttä tavarantoimittajaan.
Siihen päädyin itsekin. Edellisen kerran otin yhteyttä (erimerkkinen jogurtti oli kyseessä) valmistajaan, mutta tässä näkyykin olevan saksalainen valmistaja. Taidan päästä helpommalla, kun huomautan Prismaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viet purkin kauppaan, josta sen ostit. Otat uuden purkin tilalle tai rahat takaisin. Kauppa huolehtii halutessaan reklamoinnin eteenpäin.
Tämä siis jos purkki ei ole puoliksi syöty ja viikon pöydällä lojunut.
Ihan koskematta jäi, kun avasin kannen ja home oli heti silmien edessä. Otin kuvan, jossa näkyy sekä home, puoliksi irrottamatta jäänyt foliokansi ja kannessa päivämäärä 21. kesäkuuta. Toivottavasti uskovat kuvaa, kun en pääse liikkumaan kauppaan ollenkaan.
Ap
Jälleenmyyjälle tietysti. He voivat sitten itse puolestaan valittaa valmistajalle, jos katsovat tarpeelliseksi.
Palauta kauppaan. He ottavat yhteyttä tavarantoimittajaan.