Nordea on täysi vitsi...
Nuori tarvitsee omat pankkitunnukset. Yritti passin kanssa konttoriin, ei pääse kuin ajanvarauksella. Soitettiin asiakaspalveluun, ei vastattu ollenkaan. Koitettiin chattibotilla, botti yritti yhdistää "oikealle ihmiskollegalle" jota ei löytynyt. Pyysi soittamaan asiakaspalveluun. Joka ei edelleenkään vastaa. Jos laitan omasta nettipankista viestin, siihen luvataan vastaus kolmen päivän kuluessa (ja vastaus on todennäköisesti, että soittamalla voi varata ajan).
Yritin muuten saada asiakaspalvelusta jonkun kiinni laittamalla vaihtoehdoksi, että olen kiinnostunut uudesta asuntolainasta. Automaatti vastasi, että voit hakea lainaa netissä, soitellaan perään...
Toimin eri alalla itse. Mutta missä maailmassa tuollainen liiketoiminta voi toimia, että asiakkaan yhteydenottoihin ei vastata? Tässäkin olisi saanut uuden asiakkaan meidän perheenjäsenestä, mahdollisesti tuottavankin tulevaisuudessa.
Tästä samasta syystä otettiin aikoinaan asuntolaina muualta. Nordea tukehtuu tuohon kokoonsa ja ylimielisyyteensä. Kai se on siirrettävä loputkin rippeet pois tuolta, tulee maksamaan Nordealle viisi asiakasta.
Hävettää, että olen ollut tuossa firmassa aikoinaan monta vuotta töissä. Tästä syystä olen ollut lojaali ja pitänyt päivittäisasioinnin tuolla. Nyt alkaa riittää.
Kommentit (8)
Olen itse todennut toimivimmaksi tavaksi verkkopankin viestiosion. Sitä kautta viesti, parin päivän sisällä vastaus, tätä kautta siis voi varata sitten niitä tapaamisaikoja helposti.
Nordeaa ei sinun märinäsi ja roposesi kiinnosta. Jemmaa ne kelamassisi vaikka tyynyn alle tai ulkohuussiin, ketään ei kiinnosta.
Suosittelen Pop pankkia. Vuodesta toiseen Suomen paras asiakaspalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on siirrettävä loputkin rippeet pois tuolta, tulee maksamaan Nordealle viisi asiakasta.
Luuletko, että kiinnostaa!
-----
Nordean Wahlroos
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001908335.html
– Tavalliset asiakkaat tuovat vain hiekkaa pankkisalin lattialle, tiesi Björn Wahlroos kasinotalouden kulta-aikoina.
– Emme voi jatkaa ihmisten verottamista nykyisellä tavalla, emmekä voi vastaavanlaisesti sietää köyhyyden sekä rikkinäisten perheiden tukemista, sanoi Björn Wahlroos.
Nordeakin käyttää rahaa uusien asiakkaiden houkutteluun joten kyllä se heitä näköjään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se on siirrettävä loputkin rippeet pois tuolta, tulee maksamaan Nordealle viisi asiakasta.
Luuletko, että kiinnostaa!
-----
Nordean Wahlroos
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001908335.html
– Tavalliset asiakkaat tuovat vain hiekkaa pankkisalin lattialle, tiesi Björn Wahlroos kasinotalouden kulta-aikoina.
– Emme voi jatkaa ihmisten verottamista nykyisellä tavalla, emmekä voi vastaavanlaisesti sietää köyhyyden sekä rikkinäisten perheiden tukemista, sanoi Björn Wahlroos.
Tämä.
Korjatkaa vaan luunne pois Nordeasta - te köyhät ja rikkaat!
Joko palvelumaksut on nousseet? Järjestelmät ja automaatio on kehittynyt niin pitkälle että rahat siirretään automaattisesti omistajan tilille.