Aiotko olla kuusikymppinen, joka kulkee nahkaminihameessa ja glitter-paidassa?
Kommentit (15)
Juu en. Siihen ei ole mitään tarvetta. Mun tyyli on vähän rennompi ja silti tyylikäs.
joo mutta ei kiitos,nahka on eläimestä,ja karvat
Voisin olla kuusikymppinen gootti. Aloituksen tyyli ei ole makuuni.
Jos pukeutuisi niin nyt, jatkaisin kyllä.
En mitenkään erityisesti suunnittele olevani, mutta jos niin käy, niin sitten käy. Se olisi oikeastaan aika virkistävää ja erilaista, sillä nykyään minä en käytä hameita ollenkaan enkä pidä bling-blingistä. Ehkä joku päivä lyön vahingossa otsani ovenkarmiin ja muutun sellaiseksi ihmiseksi, joka haluaa nahkaminihameen.
En varmasti. Siinä iässä mukavuus ja tyyli edellä. Tilanteesta riippuen. Muutoinkin olen ihmetellyt, kun jotkut julkisuuden naiset ikääntyy, niin on kuin viimeinen hätähuuto: kaikki kuteet pois, tai jotain tyylitöntä ja tiukkaa. Kukkinon ylläpitoa kynsin hampainko?
Sellainen on aika rempseää. Olen joskus nähnyt sellaisen kuusikymppisen.
Olen kuusikymppinen ja en laittaisi minihametta tai glitter-paitaa päälle. Mutta ymmärrän, että jos on aina pitänyt sellaisista vaatteista, niin ei ikä sitä varmaan muuta jos kroppa kestää. Itsekin pukeudun edelleen samanlaisiin pitkiin kukkamekkoihin joita käytin 17-vuotiaana.
Jos on sellanen fiilis, niin tietty!
En. Olen vanhemmiten tullut mukavuudenhaluiseksi, enkä pukeutuisi noi epämukaviin vaatteisiin enää.
Ja sitä paitsi minusta on aika säälittävää jos kuusikymppinen nainen yhäkin esittelee tissejään. Vaikka ne olisivat ihan esittelykunnossakin mutta silti.
Tyylini ei juurikaan ole muuttunut, vaikka olen yli 60. Minihameita käytin joskus 1970-luvulla. Sen jälkeen mahdollisimman mukavaa pukeutumista. Verkkareissa kuljen kyllä kotona, mutta en kaupungilla. Mutta kaupungillakin mahdollisimman mukavat vaatteet: lenkkarit, farkut tai säästä riippuen mukava, polvipituinen (kaunis) mekko ja sandaalit.
Mä aion kulkea nahkarintsikoissa ja glitterhameessa.
olen kohta 60 ja pukeudun kuin ennenkin, t-paita, maihinnousutakki, lenkkarit ja samannäköisenä töissä, vapaalla ja useimmissa juhlissakin
Ainoastaan, jos olen menossa naamiaisiin. Ei kuulu tyyliini muuten (jos silloinkaan).