Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi baaritiskillä kysytään paperit jos ostan kahvin?
14.05.2021 |
Rupesin miettimään, että miksi minulta kysyttiin baarissa paperit kun otin pelkän kahvin? Tulin siis baaritiskille ja pyysin kahvin, ja minulta kysyttiin paperit. Mukana oli tosin kaveri joka tilasi kaljan. Tämä tapahtui jo n. Vuosi sitten, mutta tuli mieleeni äsken. Ja joo en ollut koskaan aiemmin käynyt baarissa, vaikka olen jo yli parikymppinen, joten en oikeasti tiedä miten siellä toimitaan.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Koska se sun kaveri osti sen kaljan.
Alue: Aihe vapaa
Koska se koko ravintola on k18