Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Noloa - En tiennyt että Spanair on lopettanut
11.05.2021 |
Kaveri tuli juuri Espanjasta Vueling lennolla. Ei ollut tyytyväinen lentoyhtiöön. Suosittelin Spanairin lentoa kun itsellä siitä oli hyviä kokemuksia 2000 -luvun alussa. Kaveri nauroi ja kertoi että sitä lentoyhtiötä ole ollut enää pitkään aikaan.
Mulla on mennyt ihan ohi Spanairin loppuminen.
Kommentit (2)
En ole ikinä kuullutkaan Vuelingistä enkä Spanairista. No, enpä juuri matkustakaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuli minne? Suomeen Vueling alkaa lentää vasta kesäkuussa.
Mutta juu, ellet ole matkailualan ammattilainen, niin helpostihan tuollainen tieto menee ohi.