Lidl tekee munauksen
Kun pudottautuu ruuan nettikaupasta.
Eikä tee nettisivuja.
Nyt jättää moni lähtemättä kun ei etukäteen tiedä onko vai ei haluttua tavaraa.
Samoin tiedostavien asiakkaiden määrä kasvaa jatkuvasti, eli ihmiset haluavat tietää ravintosisällöt ennen valintaa.
Norjan oikealle nettitukulle on Suomessa tyhjä maali. Odotan innolla.
Kommentit (10)
Rajoitetun valikoiman kaupalla pitäisi ilman muuta olla tiedot netissä. Eioon hakeminen on niiin tympiää.
Lidl teki virheen, kun Italia-viikolla ei ole enää valkokastiketta lasipurkissa.
Pettynyt olin.
Miten niin "ei tee nettisivuja", sillähän on jo ne! Monta kertaa olen käynyt sivuiltaan lukemassa tietoja myynnissä olevista asioista.
Se kyllä pitää paikkansa, että jos ilmoittaa jostain erikoistarjouksesta, sitä pitää myös olla saatavilla paria tuntia kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Rajoitetun valikoiman kaupalla pitäisi ilman muuta olla tiedot netissä. Eioon hakeminen on niiin tympiää.
Tähän. Olen liitin vakkari mutta tympii etsiskellä. Siis kun voi olla että ei ole ollenkaan. Myyjät luikkivat piiloon eivätkä paljo tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "ei tee nettisivuja", sillähän on jo ne! Monta kertaa olen käynyt sivuiltaan lukemassa tietoja myynnissä olevista asioista.
Se kyllä pitää paikkansa, että jos ilmoittaa jostain erikoistarjouksesta, sitä pitää myös olla saatavilla paria tuntia kauemmin.
Rautalankaa: Sivuilla esitellään pari prosenttia valikoimasta. Et voi kotona selvittää onko siellä haluamaasi vai ei ja mitä sisältää. Hakukoneesta puhumattakaan. Foodie on jo aika hyvä.
Luin vahingossa että tekee manauksen, otsikosta.
Oletteko unohtaneet, että lidl on todella halpa kauppa? Ne halvat hinnat tulevat osittain juuri siitä, ettei kalliita ylellisyyksiä nyt vain ole ihan hirveästi, mutta sinne voi aina kävellä ostamaan halpaa ja hyvää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko unohtaneet, että lidl on todella halpa kauppa? Ne halvat hinnat tulevat osittain juuri siitä, ettei kalliita ylellisyyksiä nyt vain ole ihan hirveästi, mutta sinne voi aina kävellä ostamaan halpaa ja hyvää ruokaa.
Kirvesvartta!
Saksa fani teki taas uuden aloituksen. Iltalehden tekemässä tutkimuksessa oli Lidli faneja itkemässä kuin Prisma väärensi tulokset.
Samoin S- ja K- jäävät norskin jalkoihin nettikaupassa.
Tavaroiden kerääminen ostosparatiiseista kotiinkuljetukseen on naurettava systeemi. Suuri kustannus, kärsivä tavara.