Helsingin kaupungin terveydenhoidon ajanvaraus
Miten tonne on tarkoitus saada yhteys? Kun soittaa, ei saa ketään langan päähän. Automaattiviesti sanoo soittavansa takaisin. Sitten venaa puhelimen äärellä koko loppupäivän, eikä soittoa tule. Ja tottakai soittavat vasta seuraavana päivänä johonkin hetkeen, kun on hoitamassa muita asioita. Ei voi jättää uutta soittopyyntöä, kun on kerran jo soittanut. Kolmatta päivää jo yritän. Näinkö näitä terveydenhoitokuluja karsitaan?
Kommentit (13)
Saattavat soittaa samana iltana vaikka klo 19.00. Kyllä he parhaansa tekevät.
Terveydenhuollon puhelinajanvaraus lakkautettiin jo kesällä.
Päivystys toimii, ja neuvola. Mutta ei mikään perus-vaihde.
Vierailija kirjoitti:
Päivystys toimii, ja neuvola. Mutta ei mikään perus-vaihde.
anteeksi perusnumero.
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhuollon puhelinajanvaraus lakkautettiin jo kesällä.
Tiedättekö, miksi asiasta ei ole ilmoitettu?
Koska se on hyvää propagandaa. ("Mahtaa olla kuormittunutta...")
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ikinä mennyt seuraavaan päivään. Soita aiemmin kuin varttia vaille neljä. Aina tunnin sisällä soitettu. Akuutimpi asia niin soita klo 8.
Joo, näin oli ennen kesää.
Ovat aina soittaneet takaisin 24 h tunnin aikana. Onhan se ikävää, että puhelinta pitää vahdata mutta soittavat kyllä uudestaan, jos puhelu onkin mennyt ohi.
Tai syö buranaa pari viikkoa ja aloita soittorumba uudelleen..
Täytä sähköisessä ajanvarauksessa viestikaavake ja odota yhteydenottoa. Sinänsä Helsingin kaupunki ottaa terveyspalveluissaan käyttöön apotin 22.4. jonka jälkeisiä ajanvarauksia ei siis anneta ennen kuin apotti on käytössä. Ellei kyse ole akuutista vaivasta, odota apotin käyttöönottoa.
Minulle on aina soitettu takaisin alle kahden tunnin.
Paitsi kerran. Yritin Kalasatamaan. Takaisinsoittoa ei tullut lainkaan. En enää asioi siellä.
No ei ole ikinä mennyt seuraavaan päivään. Soita aiemmin kuin varttia vaille neljä. Aina tunnin sisällä soitettu. Akuutimpi asia niin soita klo 8.