Muistaako kukaan miten K- ja S-ryhmäläiset käyttäytyivät kun LIDL tuli Suomeen
Mollausta, vähäteltiin julkisesti Lidlin mainosmerkkejä ja tuotenimiä, naurettiin tuotteille ja hinnoille. Moni ei kai tiedä että LIDL on kymmenkertaisesti isompi kuin kumpikaan Suomen valtaryhmistä.
Kommentit (12)
Voidaan vain arvailla millä tasolla ruoan hinta kartellimarketeissa olisikaan jos ei Lidl olisi toppuuttelemassa.
Syyteltiin, että Valio myy maitoa liian halvalla Lidlille, olutta myydään sisäänvetotuotteena, koska oli liian edullista ...
"Kansallissosialisti"-Siwaksi kutsuivat.
(Palstan sensuuribotti ei hyväksy yleisemmin käytettävää muotoa kansallissosialistista)
Maalaisliittolaiset eivät ole toipuneet vieläkään. Tirsk.
Ikävä kyllä Lidl on taantunut suomalaiseksi L-Marketiksi.
Eipä juuri enää erikoisia ja maukkaita makkaroita, eikä juustoja, eikä maukkaita lihoja.
Virvoitusjuomavalikoima heikko, oluetkin tusinatavaraa.
Hinnatkin on saatu hilattua jo suomalaisiksi, tätä se olematon kilpailu teettää.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä Lidl on taantunut suomalaiseksi L-Marketiksi.
Eipä juuri enää erikoisia ja maukkaita makkaroita, eikä juustoja, eikä maukkaita lihoja.
Virvoitusjuomavalikoima heikko, oluetkin tusinatavaraa.
Hinnatkin on saatu hilattua jo suomalaisiksi, tätä se olematon kilpailu teettää.
Tää on niin totta. Oletteko huomanneet, että tarjouksissa ei nykyään ole juuri muuta kuin ”heräteostoksen” tyyppisiä ns ylimääräisiä tuotteita, kuten makeisia, pullaa tms? Normaalia ruokaa ei tarjouksissa paljon näe, ja jos näkee, niin sitä ei löydy kaupasta.
Erätuotteet taitaa olla huijausta alun alkaenkin, lehdissä kyllä mainostetaan, mutta kaupassa niitä ei ole ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä Lidl on taantunut suomalaiseksi L-Marketiksi.
Eipä juuri enää erikoisia ja maukkaita makkaroita, eikä juustoja, eikä maukkaita lihoja.
Virvoitusjuomavalikoima heikko, oluetkin tusinatavaraa.
Hinnatkin on saatu hilattua jo suomalaisiksi, tätä se olematon kilpailu teettää.
Ei kai tuo valikoiman köyhtyminen ole mikään yllätys? Ei suomalaiset osta ikinä mitään uutta ruokaa. Laajemmin ottaen ruokaa ei arvosteta, eikä kiinnosta kokeilla mitään uutta. Pääasia että saa niitä euron jauhomakkarapaketteja, litran maitopurkkeja ja sinappituubeja. Koita nyt sitten tällaisessa kulttuurissa myydä mitään edes hitusen valtavirrasta poikkeavaa, siten että se olisi vieläpä kannattavaa liiketoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä Lidl on taantunut suomalaiseksi L-Marketiksi.
Eipä juuri enää erikoisia ja maukkaita makkaroita, eikä juustoja, eikä maukkaita lihoja.
Virvoitusjuomavalikoima heikko, oluetkin tusinatavaraa.
Hinnatkin on saatu hilattua jo suomalaisiksi, tätä se olematon kilpailu teettää.
Tänne tarvittaisiin yksi sakemanni lisää. Esimerkiksi Penny Market. Nämä sakemanniketjut nokittelisivat hinnat alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä Lidl on taantunut suomalaiseksi L-Marketiksi.
Eipä juuri enää erikoisia ja maukkaita makkaroita, eikä juustoja, eikä maukkaita lihoja.
Virvoitusjuomavalikoima heikko, oluetkin tusinatavaraa.
Hinnatkin on saatu hilattua jo suomalaisiksi, tätä se olematon kilpailu teettää.
Ei kai tuo valikoiman köyhtyminen ole mikään yllätys? Ei suomalaiset osta ikinä mitään uutta ruokaa. Laajemmin ottaen ruokaa ei arvosteta, eikä kiinnosta kokeilla mitään uutta. Pääasia että saa niitä euron jauhomakkarapaketteja, litran maitopurkkeja ja sinappituubeja. Koita nyt sitten tällaisessa kulttuurissa myydä mitään edes hitusen valtavirrasta poikkeavaa, siten että se olisi vieläpä kannattavaa liiketoimintaa.
Tämä. Palavallakin porattiin, että kun Lidlistä ei saa niitä tuttuja (tylsiä) tuotemerkkejä ja kaikki on niin outoa niin sen täytyy olla huonompi kuin Prisma. Yhtään ei haluta tutustua mihinkään uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä Lidl on taantunut suomalaiseksi L-Marketiksi.
Eipä juuri enää erikoisia ja maukkaita makkaroita, eikä juustoja, eikä maukkaita lihoja.
Virvoitusjuomavalikoima heikko, oluetkin tusinatavaraa.
Hinnatkin on saatu hilattua jo suomalaisiksi, tätä se olematon kilpailu teettää.
Ei kai tuo valikoiman köyhtyminen ole mikään yllätys? Ei suomalaiset osta ikinä mitään uutta ruokaa. Laajemmin ottaen ruokaa ei arvosteta, eikä kiinnosta kokeilla mitään uutta. Pääasia että saa niitä euron jauhomakkarapaketteja, litran maitopurkkeja ja sinappituubeja. Koita nyt sitten tällaisessa kulttuurissa myydä mitään edes hitusen valtavirrasta poikkeavaa, siten että se olisi vieläpä kannattavaa liiketoimintaa.
Tämä. Palavallakin porattiin, että kun Lidlistä ei saa niitä tuttuja (tylsiä) tuotemerkkejä ja kaikki on niin outoa niin sen täytyy olla huonompi kuin Prisma. Yhtään ei haluta tutustua mihinkään uuteen.
Palavalla= palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä Lidl on taantunut suomalaiseksi L-Marketiksi.
Eipä juuri enää erikoisia ja maukkaita makkaroita, eikä juustoja, eikä maukkaita lihoja.
Virvoitusjuomavalikoima heikko, oluetkin tusinatavaraa.
Hinnatkin on saatu hilattua jo suomalaisiksi, tätä se olematon kilpailu teettää.
Ei kai tuo valikoiman köyhtyminen ole mikään yllätys? Ei suomalaiset osta ikinä mitään uutta ruokaa. Laajemmin ottaen ruokaa ei arvosteta, eikä kiinnosta kokeilla mitään uutta. Pääasia että saa niitä euron jauhomakkarapaketteja, litran maitopurkkeja ja sinappituubeja. Koita nyt sitten tällaisessa kulttuurissa myydä mitään edes hitusen valtavirrasta poikkeavaa, siten että se olisi vieläpä kannattavaa liiketoimintaa.
Tämä. Palavallakin porattiin, että kun Lidlistä ei saa niitä tuttuja (tylsiä) tuotemerkkejä ja kaikki on niin outoa niin sen täytyy olla huonompi kuin Prisma. Yhtään ei haluta tutustua mihinkään uuteen.
Juuri näin. Miten kukaan kuvittelee että valikoima pysyy kovinkaan erikoisena pitemmän päälle, kun mammoilla menee pasmat sekaisin jo siitä kun maitopurkissa on erilaiset värit kuin Prismassa.
Minä muistan. Ruoan hinta nousi ennen joka vuosi helmikuussa. Koskaan alennettu hintoja muuten kuin tarjouksissa.