Asiakaspalvelijat, pahin mokanne töissä?
Pliis, voitteko kertoa kokemuksia ja helpottaa mun oloa. Mokasin töissä ja huomenna todennäköisesti soittaa pomo tulleen asiakaspalautteen takia.
Kommentit (5)
Haukuin asiakkaan apinaksi. Minusta tehtiin valitus ja kaikki työkaverit olivat varmoja että saan potkut. Jouduin pomon puhutteluun, mutta hän vaivoin sai pidettyä huvittuneisuutensa piilossa kertoessani millaisesta tilanteesta oli kyse. Hän kielsi jatkossa nimittelemästä asiakkaita enää apinaksi ja totesi, että olen niin hyvä työntekijä ettei näe syytä antaa edes varoitusta.
Älä ole huolissasi liikaa . POmosi tehtävä on selvittää valitus. Asiakkaat eivät ole aina oikeassa.
Mä nimitin erästä **tun lehmäksi...outoa, mutta ei valittanut pomolle?
Mitä noita vatuloimaan?
Mokia sattuu ja se on inhimillistä.
Up