Äänikirjafirma veloitti tuplasti!
Olkaa tarkkana näiden firmojen kanssa, Kotka suoralaskuttavat tililtä kk-maksun. Minulta meni summa kaksi kertaa samana päivänä! Harmittaa ihan vietävästi, ja tulee huijattu olo. Otin ilmaisen kokeilujakson, ja hups, hyvä kirja jäi tietenkin kesken. Ajattelin, että maksan sitten yhden kuukauden, että saan kirjan loppuun. Kyseessä oli vielä perhetilaus 19,99/kk. Firman sivuilla maksettu vain yhdestä kuukaudesta, mutta omalta tililtäni on veloitettu 2x19,99€! Aika kova hinta! Jos en olisi tsekannut tiliotetta, niin sinne olisi mennyt. Laitoin firmalle äkäisen sähköpostin. Jos he veloittavat itsenäisesti suoraan asiakkaan tiliä, luulisi heidän velvollisuutensa olevan tarkempia veloituksen oikeellisuudessa!
Olkaa tarkkana, ettette tule huijatuiksi! Tästä lähin taidan jälleen ostaa kirjani. Halvemmaksi tulee, ja saan lukea sitä niin paljon kuin ikinä haluan.
Kommentit (24)
Yleisin tapa tulla ”huijatuksi”...asiakas ei ole lukenut sopimusehtoja.
9.3.oli veloitukset tehty tililtäni. Seuraava veloitus tapahtuu jo 7.4. Eli veloittivat maaliskuun kahdesti.
Huomaathan: 30 päivän jälkeen tilauksesi jatkuu automaattisesti. Sinulta taisi jäädä tämä huomaamatta?🤣
Niin, no eikös ilmainen pitäisi myös olla ilmainen?!? Täydessä ymmärryksessä halusin jatkaa palvelun käyttöä maksullisena ilmaisen jakson Jälkeen.
Eikä veloittanut vaan sinä teit tuplatilauksen.
Se nyt vaan on tyhmää ottaa noita kk-maksullisia palveluita koska on liian laiska lukeakseen maksutonta kirjaston kirjaa. Tyhmyydestä sakotetaan. En ole ainoallekaan firmalle antanut lupaa automaattisesti veloittaa kk- maksuja kortiltani tai tililtäni, pankin lyhennykset poislukien.
Vierailija kirjoitti:
Niin, no eikös ilmainen pitäisi myös olla ilmainen?!? Täydessä ymmärryksessä halusin jatkaa palvelun käyttöä maksullisena ilmaisen jakson Jälkeen.
Ilmainen jakso oli toki ilmainen. Koska et perunut tilausta se jatkui ja sinä teit uuden tilauksen = tuplamaksu
Kyllä ymmärsin, että peruuttamattomana jatkuu maksullisena. Mutta miksi tuplaveloitus?? Sitä en kykene ymmärtämään.
40€ on ihan valtavan iso raha.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ymmärsin, että peruuttamattomana jatkuu maksullisena. Mutta miksi tuplaveloitus?? Sitä en kykene ymmärtämään.
40€ on ihan valtavan iso raha.
Miksi tuplavelotus selviää kyllä aloituksesta.
Eiköhän asiakaspalvelu hoida asian, turha siitä on raivota.
Et ole tosissasi? Noistahan tulee vielä sähköpostikin, että ilmainen jakso on päättymässä ja jos et peru tilaus jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ymmärsin, että peruuttamattomana jatkuu maksullisena. Mutta miksi tuplaveloitus?? Sitä en kykene ymmärtämään.
40€ on ihan valtavan iso raha.
Köyhälle kaikki on kallista.
Hmm...miksiköhän me kysyy niitä maksutietoja? Että voivat huijata? Taas ei vaan ole viitsitty lukea mihin sitoudutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ymmärsin, että peruuttamattomana jatkuu maksullisena. Mutta miksi tuplaveloitus?? Sitä en kykene ymmärtämään.
40€ on ihan valtavan iso raha.Köyhälle kaikki on kallista.
Se on juurikin näin 😅
Ap
Käyttäjä38323 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ymmärsin, että peruuttamattomana jatkuu maksullisena. Mutta miksi tuplaveloitus?? Sitä en kykene ymmärtämään.
40€ on ihan valtavan iso raha.Köyhälle kaikki on kallista.
Se on juurikin näin 😅
Ap
Luulisi silloin olevan vähän tarkempi mihin sitoutuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ymmärsin, että peruuttamattomana jatkuu maksullisena. Mutta miksi tuplaveloitus?? Sitä en kykene ymmärtämään.
40€ on ihan valtavan iso raha.
Sinulla oli voimassa oleva tilaus ja sinä teit uuden tilauksen. Eli 1+1=2 (vanha tilaus+uusi tilaus=kaksi tilausta)
Todennäköisesti sulla on ehtinyt muodostua jo seuraavan kuun lasku jos et ole peruuttanut tilausta ja sitten kun ostit sen toisen kuukauden, se tulee sen muodostuneen laskun perään, ei suinkaan samaa kuukautta veloiteta kahdesti. Storytelillä ainakin menee näin jos ostaa lahjakortteja välissä.