Äänikirjafirma veloitti tuplasti!
Olkaa tarkkana näiden firmojen kanssa, Kotka suoralaskuttavat tililtä kk-maksun. Minulta meni summa kaksi kertaa samana päivänä! Harmittaa ihan vietävästi, ja tulee huijattu olo. Otin ilmaisen kokeilujakson, ja hups, hyvä kirja jäi tietenkin kesken. Ajattelin, että maksan sitten yhden kuukauden, että saan kirjan loppuun. Kyseessä oli vielä perhetilaus 19,99/kk. Firman sivuilla maksettu vain yhdestä kuukaudesta, mutta omalta tililtäni on veloitettu 2x19,99€! Aika kova hinta! Jos en olisi tsekannut tiliotetta, niin sinne olisi mennyt. Laitoin firmalle äkäisen sähköpostin. Jos he veloittavat itsenäisesti suoraan asiakkaan tiliä, luulisi heidän velvollisuutensa olevan tarkempia veloituksen oikeellisuudessa!
Olkaa tarkkana, ettette tule huijatuiksi! Tästä lähin taidan jälleen ostaa kirjani. Halvemmaksi tulee, ja saan lukea sitä niin paljon kuin ikinä haluan.
Kommentit (24)
Käyttäjä38323 kirjoitti:
Eli jos aloitin kokeilun helmikuun lopussa, ja jatkoin siitä eteenpäin maksullisena, niin veloitetaanko minulta myös helmikuu kokonaisuudessaan? Kun nyt 9.3. on tililtä lähtenyt 2x19,99. Ja seuraavan kerran menee taas 7.4. 19.99. Niin eikös siinä olisi silloin kolmen kuukauden maksut maksettuna? Olen siis maksanut nyt helmikuun viimeisestä viikosta 19.99 Ja koko maaliskuusta tuon saman 19.99. 7.huhtikuuta lähtisi taas 19.99, koko huhtikuun maksu. Ei se nyt ihan nappiin mene tuolla laskukaavallakaan..
Mutta juu, tyhmyydestä saa kärsiä.
Ei näin. Siellä sivuilla näkyy nyt huhtikuun tuleva maksu virheellisesti, koska olet mennyt omin nokkinesi tilaamaan sen palvelun, vaikka sopimusehdoissa olet suostunut siihen, että palvelua veloitetaan tililtäsi automaattisesti, mikäli et peruuta ajoissa tilausta. Tuo asia selvinnee kun asiakaspalvelu ottaa sinuun yhteyttä ja poistavat tuon huhtikuun maksun tai palauttavat yhden maksun, vaikka moka olikin omasi.
Siksi se meni nyt kaksi kertaa sieltä tililtä, kun se oli menossa, jos et peruuttaisi tilausta, jota et tehnyt. Sitten sen lisäksi vielä menit itse tekemään sen toisen tilauksen.
Minulle kävi joskus niin, etten saanut sitä veloituksetonta kokeilujaksoa, vaikka yritin sen saada. En teidä mikä meni pieleen.
No kun ei se noin mennyt 🤐. En ole mennyt tilaamaan yhtään mitään.. Annoin tilauksen siis vaan jatkua. Mutta ei se mitään. Selviän kyllä. Kiitos kaikille kommenteista ja vahvasta kanssaelämisestä 🥴
Eli jos aloitin kokeilun helmikuun lopussa, ja jatkoin siitä eteenpäin maksullisena, niin veloitetaanko minulta myös helmikuu kokonaisuudessaan? Kun nyt 9.3. on tililtä lähtenyt 2x19,99. Ja seuraavan kerran menee taas 7.4. 19.99. Niin eikös siinä olisi silloin kolmen kuukauden maksut maksettuna? Olen siis maksanut nyt helmikuun viimeisestä viikosta 19.99 Ja koko maaliskuusta tuon saman 19.99. 7.huhtikuuta lähtisi taas 19.99, koko huhtikuun maksu. Ei se nyt ihan nappiin mene tuolla laskukaavallakaan..
Mutta juu, tyhmyydestä saa kärsiä.