Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uudessa Seelannissa ei todellakaan eletä normaalia elämää
20.02.2021 |
Turismi on täysin nollassa joten monella on leipä tiukalla. Kukaan ei voi matkustaa ulos eikä sisään. Yritystoiminta kärsii muutoinkin sillä tiukat rajoitteet hankaloittavat tavarankin liikkumista.
Siellä on kaikesta huolimatta olut aika ajoin yksittäisiä tartuntoja jolloin tiukka hallinto sulkee kokonaisia kaupunkeja.
Lopettakaa hölmö ihannointi. Aiheeton.
Lisäksi koko saaren tilanne on täysi eri kuin suuren osan muuta maailmaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nyt kyllä palstamammat on hyvin hyvin vihainen 😠