On teidän elämä sitten vaikeaa - minulla kesti minuutin lopettaa S-etukortti S-sovelluksessa!
S-pankin osio auki ja viesti jossa sanot että haluat lopettaa ja kortin neljä viimeistä numeroa.
Vaikeaa oli? 🤦🏻♂️
Kommentit (30)
Pittee jonottoo tuntikausia siellä Ilomaantsin S-marketissa oijoivoivoivoi.
Eikun haluavat maskirätti naamalla ”henkilökohtaista” palvelua koska ”eivät ymmärrä mitään” näistä korteista. Työikäiset ihmiset.
Heh. Minäkin luin tästä jonkin fb-uutisen, jossa porukka oli ihan raivoissaan eivätkä edes lukeneet sitä uutista, jossa asia selostettiin juurta jaksain. Joka toinen urputti, miksi pakotetaan ottamaan visa, jos asiakas ei halua luottokorttia. Vaikka miten monta kertaa selitettiin, että visa debet ei ole luottokortti, ei millään mennyt perille.
Huomattavasti vaikeammaksi muuttuu, kun alzheimer-äidin kortti pitäisi lopettaa eikä hänellä ole mitään sovellusta tai älypuhelinta, saati että osaisi niitä käyttää. Toivon sinunkin elämääsi tulevaisuudessa oikeita vastoinkäymisiä, kyllä Siperia trolliakin opettaa.
Käytän ensin kertyneet bonukset ja lopetan kortin heti sen jälkeen. Ei kannata edes pitää mitään s-korttia.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti vaikeammaksi muuttuu, kun alzheimer-äidin kortti pitäisi lopettaa eikä hänellä ole mitään sovellusta tai älypuhelinta, saati että osaisi niitä käyttää. Toivon sinunkin elämääsi tulevaisuudessa oikeita vastoinkäymisiä, kyllä Siperia trolliakin opettaa.
Äiti osaa varmaan kuitenkin vielä laittaa jonkinlaisen allekirjoituksen valtakirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti vaikeammaksi muuttuu, kun alzheimer-äidin kortti pitäisi lopettaa eikä hänellä ole mitään sovellusta tai älypuhelinta, saati että osaisi niitä käyttää. Toivon sinunkin elämääsi tulevaisuudessa oikeita vastoinkäymisiä, kyllä Siperia trolliakin opettaa.
Mieluummin hoitaisin äidin kortin lopetuksen kuin vaihtaisin hänen vaippansa, jonka tiedän omakohtaisesti olevan arkipäivää Alzheimer-omaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti vaikeammaksi muuttuu, kun alzheimer-äidin kortti pitäisi lopettaa eikä hänellä ole mitään sovellusta tai älypuhelinta, saati että osaisi niitä käyttää. Toivon sinunkin elämääsi tulevaisuudessa oikeita vastoinkäymisiä, kyllä Siperia trolliakin opettaa.
Eikö tällaiset käyttämättömien tilien ja korttien kuolettamiset ole hyvä tehdä nimenomaan nyt, kun hän on vielä elossa.
Kuinkahan moni luulee että uusi S-sirukortti on maksullinen?
Miksi pitäisi kortti lopettaa? Tykkään saada joka kuukausi hyvät bonukset, kertynyt s-tilille jo mukavat säästöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti vaikeammaksi muuttuu, kun alzheimer-äidin kortti pitäisi lopettaa eikä hänellä ole mitään sovellusta tai älypuhelinta, saati että osaisi niitä käyttää. Toivon sinunkin elämääsi tulevaisuudessa oikeita vastoinkäymisiä, kyllä Siperia trolliakin opettaa.
Eikö tällaiset käyttämättömien tilien ja korttien kuolettamiset ole hyvä tehdä nimenomaan nyt, kun hän on vielä elossa.
Olisi hyvä tehdä, mutta toisilta muistisairaiden omaisilta olen kuullut, että S-pankki saattaa vaatia esim. äidin hakemista edunvalvontaan tai lääkärinlausuntoa. Ilmeisesti on ihan tuurista kiinni, miten v-mäinen asiakaspalvelija siellä osuu kohdalle.
Mikäs tää juttu nyt oikein on? Minkä takia S-etukortti pitäisi lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni luulee että uusi S-sirukortti on maksullinen?
Tiedän ettei se ole, minulla on vanha käytössä mutta en omista mitään s-pankkitunnuksia ja yritin tilata uuden sirullisen kortin niin ei onnistunut vaan ohjelma vaatii että käyn henkilökohtaisesti virkailijalla ja tietty varaan aikaa. Ongelmaksi tuli että lähin s-pankki on naapurikaupungissa jonne minulla ei ole yleensä mitään asiaa enkä yhden s-kortin takia viitsi sinne mennä. Kerrytän bonuksia vuodessa n 20€, eli en katso tarpeelliseksi.
Niin mä en myös ymmärrä, miksei ne voi suosiolla lähettää uutta sirullista korttia?
Ei mulla ole enää tunnuksia sinne s-pankkiin, eikä huvita lähteä mihinkään jonotteleen näin korona aikoina. S-kaupoissa käyn todella harvoin.
Oikeastiko? Ei onnistunut minulle, tuli ilmoitus, että asiaa ei voi hoitaa netissä ja sitten tuli linkki, josta etsiä lähin s-pankin asiakaspalvelupiste.
Muistakaa se osuuspääoma myös nostaa, eikös se ole n. 100 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti vaikeammaksi muuttuu, kun alzheimer-äidin kortti pitäisi lopettaa eikä hänellä ole mitään sovellusta tai älypuhelinta, saati että osaisi niitä käyttää. Toivon sinunkin elämääsi tulevaisuudessa oikeita vastoinkäymisiä, kyllä Siperia trolliakin opettaa.
Äiti osaa varmaan kuitenkin vielä laittaa jonkinlaisen allekirjoituksen valtakirjaan.
Alzheimer-äiti ei ole enää oikeustoimikelpoinen eli hänen allekirjoittamansa valtakirja ei ole pätevä! Muistisairaan asioita voi hoitaa vain edunvalvoja.
On ihan hemmetin vaikeeta ja turhauttavaa edes ajatella koko asiaa. Saan sieltä bonusta n 6 e/vuosi, ei yhtään huvittais ruveta juoksemaan yhtään missään sen takia. Tuossahan jää tappiolle koko typerän kortin takia.
Maalaismammoille kaikki on vaikeaa.