Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lumivyöryssä kiinni vyötäröstä alaspäin?
04.02.2021 |
Siis miksi silloin ei kaiveta käsillä itseä vapauteen? En nyt ihan ymmärrä tätä eilistä uutista?
Kommentit (2)
AP on etelän hetelmä. Se lumi on hieman erilaista kuin se höttö napapiirin eteläpuolella. Lisäksi sitä on oikeasti paljon ja uusi lumivyöryn vaara on ilmeinen. Kyllä kerran-pari Levillä instakuvia varten käynyt toki tietää asiat paremmin. 😄👍
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Lumivyöryssä lumi pakkautuu tiiviiksi ja jäätyy. Sitä on mahdotonta kaivaa ilman lapiota.