Onko teillä ollut viime aikoina S-pankin kanssa ongelmia?
Viestiä lähetin heille kaksi viikkoa sitten, ei mitään vastausta.
Asiat eivät päivity ja maksuilla kestää.
Ennen toimi kaikki nopeasti, nyt tuntuu kuin siellä ei olisi ketään. Ei nyt korona näin voi vaikuttaa.
Kommentit (14)
Siellä viestiä lähettäessä ainakin viime vuonna oli ilmoitus, että koronan takia viesteissä voi olla pitkiä viiveitä ja kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse kiireellisissä tapauksissa. Taisi mennä viikkoja, ennen kuin sain omaani vastauksen ja olin jo unohtanut koko asian siihen menneessä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko käyny paikan päällä? Luulen että noi on sellasia asioita mitkä ei viesteillä selviä.
Laitoin sellaisesta asiasta viestiä joka pyydetään verkkopankissa hoitamaan viestillä.
Ja nuo maksut ja toimeksiannot ovat verkossa tehtäviä, mikään niistä ei tarvitse paikan päällä käyntiä.
Oon kyllä lukenut että soittamalla on vaikea päästä läpi mutta voiko se olla koko pankki niin tukossa että viestijonokin on yli kaksi viikkoa kun ennen se oli yksi päivä.
Sellainen olo on ollut että kaikin tavoin vaalivat nyt uusia asiakkaita mutta vanhat on kyllä unohdettu. Joskus vuosi sitten ilmoittivat että lainahakemuksia tulee nyt niin paljon että viestipalvelu on ruuhkautunut. Mieheni (toistaiseksi eri pankin asiakas) laittoi jossain kohtaa lainahakemuksen niin siihen vastattiin päivässä. Itse jouduin odottamaan viikkoja, kun kilpailutin nykyisen lainani.
Paikan päälle kannattaa mennä, mutta vain ajanvarauksen kautta. Ilman ajanvarausta voit varautua parin tunnin jonottamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siellä viestiä lähettäessä ainakin viime vuonna oli ilmoitus, että koronan takia viesteissä voi olla pitkiä viiveitä ja kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse kiireellisissä tapauksissa. Taisi mennä viikkoja, ennen kuin sain omaani vastauksen ja olin jo unohtanut koko asian siihen menneessä.
Aika huonosti mun mielestä asiat jos koronan takia koko vuoden on asiat sekaisin ja myöhässä eikä parannusta näy.
Verkkomaksuissa on ollut minulla ongelmia. Vastaukset viesteihin tosiaan kestävät, mutta kyllä sieltä varmasti vastataan.
Eilen illalla oli tunnistautumisen kanssa ongelmia Foodien kanssa. Onneksi kännykän appi toimi ja sain tilauksen muokattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä viestiä lähettäessä ainakin viime vuonna oli ilmoitus, että koronan takia viesteissä voi olla pitkiä viiveitä ja kannattaa ottaa yhteyttä puhelimitse kiireellisissä tapauksissa. Taisi mennä viikkoja, ennen kuin sain omaani vastauksen ja olin jo unohtanut koko asian siihen menneessä.
Aika huonosti mun mielestä asiat jos koronan takia koko vuoden on asiat sekaisin ja myöhässä eikä parannusta näy.
It is what it is. Odotaa vaan, kun joku keksii että on olemassa muitakin viruksia ja sitten ruvetaan niitä tarkkailemaan yhtä tarkasti. Meillä on käsissämme maailmanlaajuinen germaphobia.
Tunnistautumisen ja maksujen kanssa ollut ongelmia.
Mua ärsyttää kun tekevät mun debit-kortista maksullisen 1.4 alkaen ja jos haluat maksuttoman kortin tilalle on varattava aika S-pankin asiakaspalvelusta kortin vaihtoa varten. Minkä hemmetin takia mun tuonne pitää raahautua??? Yrittävät tietenkin saada mut heidän pankin asiakkaaksi, good luck vaan...
Vierailija kirjoitti:
Tunnistautumisen ja maksujen kanssa ollut ongelmia.
En siis olekaan ainoa. Ohjeistivat päivittämään selaimet, mutta ne on päivitetty. Tosi raivostuttavaa, kun ei pysty maksamaan edes kortilla verkossa, kun tunnistautumiseen katkeaa maksaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää kun tekevät mun debit-kortista maksullisen 1.4 alkaen ja jos haluat maksuttoman kortin tilalle on varattava aika S-pankin asiakaspalvelusta kortin vaihtoa varten. Minkä hemmetin takia mun tuonne pitää raahautua??? Yrittävät tietenkin saada mut heidän pankin asiakkaaksi, good luck vaan...
Miksi kieltäytyä sellaisen pankin asiakkuudesta, missä ei veloiteta turhia käyttö/kuukausimaksuja?
Ootko käyny paikan päällä? Luulen että noi on sellasia asioita mitkä ei viesteillä selviä.