Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työpaikalla muut halveksii oman firman asiakaspalvelijoita?

Vierailija
26.01.2021 |

Miksi oman firman sisällä asiakaspalvelijoita halveksitaan ja heille naureskellaan selän takana? Tätä tekee lähes kaikki muut työntekijät, asemasta riippumatta. Asiakaspalvelussa on töissä fiksuja ihmisiä, ei ole kova vaihtuvuus, keski-ikä on yli 40, ammattitaitoa riittää ja mukavia ihmisiä.

Mistä sitten johtuu, että heitä pidetään ala-arvoisia, ei kutsuta korona-aikana ulkopuolella firman muun porukan yhteisiin rientoihin, lounaalla ei muut mene heidän kanssaan samaan pöytään syömään? Mistä tämä johtuu?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tee yritykselle rahaa tarpeeksi.

Vierailija
2/7 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi niitä pitäis arvostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaavat yleisesti matalimman koulutustason organisaatiossa, työ ei vaadi erityistä osaamista ja täten olet arvohierarkiassa alimpana. T: aspassa itsekin töissä ollut

Vierailija
4/7 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaavat yleisesti matalimman koulutustason organisaatiossa, työ ei vaadi erityistä osaamista ja täten olet arvohierarkiassa alimpana. T: aspassa itsekin töissä ollut

Miksi aspoille pitää näyttää päin naamaa, ettei arvosteta? Luulisi korkeamman koulutustason henkilökunnalla olevan käytöstapoja.

Miksi pitää mennä syömään eri pöytään, jolloin aspa istuu yksin viereisessä pöydässä ja muut istuvat ryhminä viereisessä pöydässä?

Vierailija
5/7 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa eivät tunne? Oletteko tehneet töitä yhdessä? Millaisia töitä tarkalleen ottaen?

Vierailija
6/7 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleistä. Johtuu siitä, että työpaikoilla on usein ihmisiä, joilla ei oikein ole elämä sitä, mitä haluaisivat sen olevan. Siksi on kova tarve osoittaa omaa pätevyyttään ja paremmuuttaan.

Joskus se surkeaksi osoitettavien ryhmä on asiakaspalvelijat, joskus asiakkaat, joskus uudet työntekijät. Tärkeintä on saada kaikki ymmärtämään, kuinka Minä olen sentään erityisen erinomainen työntek... ei, vaan Asiantuntija hienossa toimihenkilöammatissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
27.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä oleva firman täytyy olla alle kaiken kriteerin! !!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi