Miksi työpaikalla muut halveksii oman firman asiakaspalvelijoita?
Miksi oman firman sisällä asiakaspalvelijoita halveksitaan ja heille naureskellaan selän takana? Tätä tekee lähes kaikki muut työntekijät, asemasta riippumatta. Asiakaspalvelussa on töissä fiksuja ihmisiä, ei ole kova vaihtuvuus, keski-ikä on yli 40, ammattitaitoa riittää ja mukavia ihmisiä.
Mistä sitten johtuu, että heitä pidetään ala-arvoisia, ei kutsuta korona-aikana ulkopuolella firman muun porukan yhteisiin rientoihin, lounaalla ei muut mene heidän kanssaan samaan pöytään syömään? Mistä tämä johtuu?
Kommentit (7)
Omaavat yleisesti matalimman koulutustason organisaatiossa, työ ei vaadi erityistä osaamista ja täten olet arvohierarkiassa alimpana. T: aspassa itsekin töissä ollut
Vierailija kirjoitti:
Omaavat yleisesti matalimman koulutustason organisaatiossa, työ ei vaadi erityistä osaamista ja täten olet arvohierarkiassa alimpana. T: aspassa itsekin töissä ollut
Miksi aspoille pitää näyttää päin naamaa, ettei arvosteta? Luulisi korkeamman koulutustason henkilökunnalla olevan käytöstapoja.
Miksi pitää mennä syömään eri pöytään, jolloin aspa istuu yksin viereisessä pöydässä ja muut istuvat ryhminä viereisessä pöydässä?
Jospa eivät tunne? Oletteko tehneet töitä yhdessä? Millaisia töitä tarkalleen ottaen?
Tuo on yleistä. Johtuu siitä, että työpaikoilla on usein ihmisiä, joilla ei oikein ole elämä sitä, mitä haluaisivat sen olevan. Siksi on kova tarve osoittaa omaa pätevyyttään ja paremmuuttaan.
Joskus se surkeaksi osoitettavien ryhmä on asiakaspalvelijat, joskus asiakkaat, joskus uudet työntekijät. Tärkeintä on saada kaikki ymmärtämään, kuinka Minä olen sentään erityisen erinomainen työntek... ei, vaan Asiantuntija hienossa toimihenkilöammatissani.
Kyseessä oleva firman täytyy olla alle kaiken kriteerin! !!!!!!
Eivät tee yritykselle rahaa tarpeeksi.