Hämeentien pyöräkaistojen laatu
Olenko se vain minä vai onko työn jälki oikeasti tosi huono. Kuoppia, asfalttimöykkyjä, opasteet missä sattuu (pyöräkaistan merkki ei keskellä kaistaa). Ei ihan länsimainen vaikutelma, tällaista voisi olla jossain Venäjällä pienemmässä kaupungissa tai jossain Romaniassa/Bulgariassa. Jos verrataan Köpiksen tai Amsterdamin pyöräkaistoihin, niin ollaan ihan eri tasolla. Ja tämä on KAHDEN VUODEN työn tulos. Korruptiota?
Kommentit (16)
Mikset sitten pysy siellä Amsterdamissa sukkahousuinesi?
Suomessa ei kaivata yhtäkään pyöräilijää perseilemään...
POIS ALTA PYÖRÄTIE!
Ukko38 kirjoitti:
Mikset sitten pysy siellä Amsterdamissa sukkahousuinesi?
Suomessa ei kaivata yhtäkään pyöräilijää perseilemään...
POIS ALTA PYÖRÄTIE!
Mä oon maksanut tästä pyörätiestä ja kysyn, mihin paskaan mun rahat on pistetty! Jonkun täytyy kantaa tästä vastuuta. Kirjoitin kauounginvaltuutetulle, jota olen äänestänyt, mutta en oo vielä saanut vastausta.
Paljon halvemmaksi olisi tullut kieltää pyöräily Hämeentiellä. Ei kymmenien miljoonien laskua pyöräkaistoista joita juuri kukaan ei käytä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon halvemmaksi olisi tullut kieltää pyöräily Hämeentiellä. Ei kymmenien miljoonien laskua pyöräkaistoista joita juuri kukaan ei käytä.
Voidaan myös kysyä miksi halutaan suosia pyöräilijöitä vaikka pyöräilystä maksetaan nolla euroa veroja siinä missä autoiluista maksetaan 8 miljardia vuodessa.
Mistä kaupungista kyse? Suomessa aika monessa kaupungissa on Hämeentie.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaupungista kyse? Suomessa aika monessa kaupungissa on Hämeentie.
Suomessa ei ole pyöräkaistoja muualla kuin Helsingissä. Muilla paikkakunnilla on kevyenliikenteenväylät.
Se rakennettiin maastopyöräilijöiden pyynnöstä pump trackiks.
Miksi vtussa jossain stadissa on hämeaiheinen kadunnimi?
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaupungista kyse? Suomessa aika monessa kaupungissa on Hämeentie.
Ilmeisesti Hesoissa. Kun mainitaan kaupunginosa tai katu ilman mainintaa kaupungista, kyseessä on Helsinki. Koska kaikki koko Suomessa tietävät, että Maunula, Lehtisaari tai Mikälie ovat siellä. Tätä näkyy myös valtakunnan uutisissa.
Se kilpailutettiin ja halvin voitti
Polkupyörille pitäisi saada pakollinen rekisteröinti, rekisterikilpi, pakollinen liikennevakuutus, ajokortti, pyörävero ja sähköpyörille haittavero.
Kun nuo asiat on saatu toteutettua voidaan siirtyä automaattiseen liikenteenvalvontaan ja polkupyöräpoliisien massiiviseen lisäykseen.
suosituimmilla pyöräkaistoilla myös pidetään rengasratsioita ja jarrudynamometrillä testataan jarrujen toimivuus.
Toivottavasti kevään myötä tosta katastrofista paljastuu edes jotain hyvää.
Oon ihan tavallinen jalankulkija, ja pelkään enemmän pyöriä kuin autoja. Enkä todellakaan olisi halunnut Hämeentiestä tommosta pimeää kuilua. Mutta Vihreät on tehny paljon muitakin todella noloja ja huonoja päätöksiä, pilaa Helsinkiä monessa paikassa. Hävettää, että oon tähän asti äänestäny aina Vihreitä.
Ja te, jotka haukutte meitä kaikkia helsinkiläisiä: yrittäkää ymmärtää, että tää ei ollu meidän asukkaiden päätäntävallassa. Mutta saatte haukkua meitä tietty joka välissä, jos se helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaupungista kyse? Suomessa aika monessa kaupungissa on Hämeentie.
Suomessa ei ole pyöräkaistoja muualla kuin Helsingissä. Muilla paikkakunnilla on kevyenliikenteenväylät.
Ei pidä paikkaansa. Toki pyöräkaistoja on muualla vähemmän, mut on silti.
Mistä sä revit, että _vain_ Helsingissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaupungista kyse? Suomessa aika monessa kaupungissa on Hämeentie.
Suomessa ei ole pyöräkaistoja muualla kuin Helsingissä. Muilla paikkakunnilla on kevyenliikenteenväylät.
Ootko tyhmä vai muuten ihan palikka?
Tai sitten on Helsinki laajentanut muutamia satoja kilometrejä ihan huomaamatta kun niitä pyöräkaistoja on näinkin kuaukana.
Se on hesalaisille oikein.