Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
En nauti ilotulituksista
18.12.2020 |
En tiedä mikä siinä on. Tuntuu että roskaa lentää ilmaan, paukkuu, uutisoidaan lapsille sattuneista vammoista kun raketit tai padat kaatuneet. Jo ennen joulua alkaa mainostaminen raketeista.
Kommentit (4)
Minä ja perheeni taas nautitaan suuresti ilotulituksista.
Valivali-tyyppien ankeutus ei kiinnosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mieluummin voisi olla yksi tai muutama näyttävä koko kaupungin ilotulitus, jota voisi sitten kokoontua katsomaan. Toki ei nyt koronavuonna.
Jep, ei haittaisi ollenkaan jos ne kiellettäis. Ehkä vois olla jonkun "virallisen" tahon järjestämä show jota voisi halukkaat mennä katsomaan, mutta ilotulitteita ei mun mielestä tarvis kansalle myydä.
Alue: Aihe vapaa
Itse nautin suuresti
-mies