Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tein arjen valinnan baarista kotiin mennessä. Otin taksin jossa paistoi valo, kuski oli tyytyväinen, niin minäkin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos nyt tarkoitat näitä entisten oikeiden taksien autoja, joissa on edelleen jonkin sortin kupu katolla, niin enhän minäkään muilla suostu ajamaankaan, ja niistäkin on valittava se firma, joka on tuttu ja luotettava ennestään.
Hinnathan ne vaan pompsahti ihan törkeästi heti uudistuksen jälkeen, eli minulle taksilain uudistus tarkoittaa vain kalliimpia kyytejä. On se kilpailun vapaus ihanaa!