Lue keskustelun säännöt.
Niilo22 -dieetti
08.11.2020 |
Onko kukaan täällä kokeillut niin sanottua Niilo22 -dieettiä eli sitä, että ei syödä illalla kello kuuden jälkeen. Onko ollut toimiva ja millaisia tuloksia olette saaneet?
- Сука
☭ 7217 ☭
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Unenlaatu on parempi. Laiha olen ollut aina.
en ole syönyt vuosiin kuuden jälkeen ja olen esim lihonut viimesen 5 v aikana 35 kg. ei siis toimi ainakaan mulla.