Lue keskustelun säännöt.
Pitäiskö nyt syysloman aikana valmistautua siihen että loman jälkeen on etäkoulu?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"Lisäohjeistusta tulee myöhemmin"
En kyllä tiedä onko perusteita koulujen kiinnipidolle jos baarit, ravintolat ja harrastuspaikat jatkaa normisti
Ainakin meidän opettajien pitää, rehtorilta ennakkovaroitus 😐