Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkälaisella mielellä olette ihmiset tänään?
13.02.2009 |
Minulla oli vielä eilen aamulla vähän masentavat tunnelmat, mutta iltapäivällä yllättäen tapahtui asioita jotka vaikuttavat pitkälle tulevaisuuteen ja taas näyttää paljon valoisammalta. Mikä on tällä hetkellä suurin murheenne ja suurin ilonne? Mistä saatte voimaa?
Kommentit (2)
Voimaa saan lapsesta ja siitä tuntemuksesta että asioilla on tapana järjestyä.
Eniten otsasuonten tykytyksiä tuottaa mies joka on viihteellä ja siitä ei ole oikeastaan koskaan tullu muuta ku sanomista ja pahaa mieltä itelle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toisaalta samainen lapsonen tuo sen suuren ilon ja onnen.