Huono palvelu Nordea.
Joudun hoitamaan iäkkään omaiseni asioita ja Nordean asiakaspalvelu on todella tympeää. Puhelimitse saa jonottaa vähintään 30minuuttia ja palvelu on huonoa. Ylimielistä, vaikka omaisellani tilillä 200.000€. Johtuuko siitä, että itse olen pienituloinen lähihoitaja, jolla tilillä 3000€?
Kommentit (5)
Sama täällä. Niillä kuule paljon asiakkaita. ei johdu omaisuudesta.
silloin harvoin kun joutuu soittamaan niin aina olen päässyt sisään alle minuutin jonotuksella. Ihan sama mihin aikaan olen soittanut. Vuoden sisään olen yhteensä 4 kertaa joutunut soittamaan.
Miten tämä "ylimielinen palvelu" ilmeni?
Onneksi pääsin Nordeasta eroon. Miehelläni oli tili siellä ja jouduin hoitamaan hänen kuolinpesänsä asioita.
Toisen pankkiasioita ei niin vaan hoideta. Onko sinulla käyttöoikeus omaisesi tileihin?