Kiitoksia Kelan asiakaspalvelijoille
Sitä vaan tulin tänne kertomaan, että olen lähiaikoina saanut todella hyvää ja empaattista asiakaspalvelua, kun olen asioinut Kelan virkailijoiden kanssa.
Olen sairastunut vakavasti ja ollut sairauslomalla useamman kuukauden. Pian on edessä paluu töihin, aluksi osasairauspäivärahalla. Olen asioinut Kelan kanssa sairauspäiväraha-, osasairauspäiväraha- ja kuntoutusasioissa ja puhunut useiden eri ihmisten kanssa puhelimessa näistä asioista. Kaikki ovat olleet asiansa osaavia ja lisäksi ystävällisiä ja empaattisia.
Iso hatunnosto näille ihmisille. Heidän työnsä on varmasti kiireistä eivätkä asiakkaat aina ole erityisen ymmärtäväisiä joutuessaan Kelan byrokratian keskelle. (Itsellänikin lomakerumba on ollut melkoinen, mutta sehän ei johdu yksittäisistä työntekijöistä.)
Ihanaa, että jaksatte tehdä tärkeää työtä positiivisella asenteella. Kiitos!
Kommentit (2)
Hienoa että olet saanut hyvää palvelua.
Pitäähän edes sen yhden kerran sadasta onnistua?
Olen eri mieltä. Kyllä välillä ollut osaaviakin asiakaspalvelijoita, mutta useimmiten ei.