Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosiaan niin että eri mediatalot kilpailevat klikkauksista tuottamalla mahdollisimman koukuttavia otsikoita?

Vierailija
19.09.2020 |

Tällaista. Annan esimerkin. Ennen olisi voinut lukea: Pääministeri tapasi delegaation Kööpenhaminassa. Nykyään saman jutun otsikossa lukisi: Pääministeri matkusti voileivistään tunnettuun maahan ja se mitä seuraavaksi tapahtui sai yllättävän käänteen.

Näitä ennen oli jyrähdyksiä kommenttien sijaan, mitättömästä tokaisusta syntyi jäätäviä kuitteja. Ne kuluivat nopeasti loppuun. Onneksi. Toivottavasti tämäkin kauhea trendi hiipuu. Läpinäkyvässä kaavamaisuudessaan tarinamaiset klikkiotsikot ovat tietyllä tavalla viihdyttäviä, mutta vitsi kuluu loppuun nopeasti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä