Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka FWB suhde on toiminut? Onko ne tunteet pysyneet poissa?
28.08.2020 |
Harkitsen suhteeseen lähtemistä. Kertokaa kokemuksia. Onko teillä esim jotain mitä seksissä ei tehdä? Suutelu? Kainalossa olo aktin jälkeen?
Mitäs muuta teette, kun seksiä? Ja miten tunteet saa pysymään poissa? Mihin suhde on loppunut?
Kommentit (4)
Ei kai ne tunteet nyt niin haittaa? Tunteita tulee väkisinkin ja olen itse huomannut, että tunteet eivät ole ollenkaan luotettavia mittari parinvalinnassa. Pitää vain mielessä miksi tästä ei ole tulossa parisuhdetta ja nauttii fiiliksistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
päin hittoa meni. vastapuolelle tuli tunteita ja rumaa jälkeähän siitä tuli
Ollaan molemmat aika tunteettomia, mutta hauskaa yhdessä on ja seksi on tosi hyvää.
Alue: Aihe vapaa
Ei ne tunteet pysy poissa. Aina jommallakummalla särkyy sydän.