Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen masentunut, emme saa isompaa suntoa.
30.01.2009 |
Olemme olleet aso jonossa jo useamman vuoden, olemme uusineet numeroa tietyin väliajoin.
Muutama on kynyt katsomassa asuntoamme, jos olisimme vaihtaneet, mutta ei.
Mistään ei saa isoja perheasuntoja. kai se on pakko ostaa..
masentaa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
antanut asuntoa. Ihan itse tämä ollaan ostettu ja maksetaan velkaa vielä monta vuotta. kummasllista, ettei asuntoja vaan saa.