Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Väsyttää tää syksyn säilöntäurakka
19.08.2020 |
Huhhuh vielä pitäisi urakoida omppuja hillokattilallinen ja sienet jää huomiseen
Kommentit (3)
Onneksi meillä ei ole enää omenapuuta, niin ei tule turhaa stressiä. En muuten ole muistanut edes vilkaista, onko kriikunoita tulossa. Linnut ovat ainakin tehokkaasti auttaneet marjapensaiden tyhjentämisessä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Omenat vielä puussa. Eivät ole ihan vielä kypsiä. Sosetta pakastimeen.
Jatkan....
Nyt kuitenkin sitten keittelen kattilallista sosetta.
Ajattelin korvata omenasoseella hiilihydraatteja, perunaa, pastaa, riisiä. Siis osaksi.
Alue: Aihe vapaa
Omenat vielä puussa. Eivät ole ihan vielä kypsiä. Sosetta pakastimeen.