Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KULTAJOUSEN palautuskäsittely onnettoman hidasta

Vierailija
12.08.2020 |

Paketti on ollut Kultajousella, Postin seurannan mukaan, jo 9 vuorokautta eivätkä ole ehtineet käsitellä palautusta.

Isommatkin yritykset käsittelevät palautukset nopeammin. Kultajousi toimittaa paketin 1-2 päivässä, mutta palautuksia eivät kerkäe käsittelemään samassa ajassa, tai edes viikossa.

TOIMITUSEHDOT:

Palautus käsitellään 2 viikon aikana lähetyksen saapumisesta. Tilauksen takaisinmaksu tapahtuu 10 päivän kuluessa palautuksen käsittelystä samalla maksutavalla, jota käytettiin oston yhteydessä.
https://www.kultajousi.fi/fi/info/takuu-ja-palautukset

Siis ensin menee mahdollisesti 2 vko, että käsittelevät heillä jo olevan paketin ja sen jälkeen vielä 10 pvä, että maksavat rahat takaisin, siis yhteensä 24 päivää!

Hidasta. Viimeinen kerta, kun tilaan  Kultajouselta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hidasta. Jollakin isolla ulkomailla olevalla yrityksellä (H&M) vois mennä noita aikoja palautksen käsittelyyn.

Vierailija
2/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä auttamattoman hidasta. EI kannusta kyllä tilaamaan, jos joutuukin palauttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tällainen asioiden venyminen ja vaiheessa olo. Rahan kerkeää kyllä saamaan, mutta tuo hitaus ja odotus. ÄRRRRH

Vierailija
4/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinpäin ei taitaisi onnistua. Asiakas maksaisi 24pv päästä siitä kun sai tuotteen. Asiakkaille tämä 24pv on vaan käytävä.

Vierailija
5/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kultajousella on noin kiire etteivät kerkeäisi käsittelemään...

Varmasti on ollut asiakaskatoa koronasta jouhtuen ja ihmisillä maksuvaikeuksia lomautuksista yms johtuen eikä tilauksia tehdä entiseen malliin.

Taitavat vetää lonkkaa palautuspuolella!

Vierailija
6/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kultajousella on noin kiire etteivät kerkeäisi käsittelemään...

Varmasti on ollut asiakaskatoa koronasta jouhtuen ja ihmisillä maksuvaikeuksia lomautuksista yms johtuen eikä tilauksia tehdä entiseen malliin.

Taitavat vetää lonkkaa palautuspuolella!

Jos ne on karanteenissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tällainen asioiden venyminen ja vaiheessa olo. Rahan kerkeää kyllä saamaan, mutta tuo hitaus ja odotus. ÄRRRRH

Tämä.

Vierailija
8/8 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä boikotoin sitä firmaa muutenkin, kävin kerran kysymässä paljonko maksaa sormusten kiillotus ja jätin ne sinne kun ei se hinta paha ollut, myyjä antoi minulle jonkun lapun jolla saan ne sitten haettua. No menin sitten noutamaan niitä niin se myyjä sanoi ihan eri hinnan!! Maksoin tuplaten sen minkä se myyjä sanoi! Milläpä minä sen olisin voinut todistaa, ei auttanut kuin maksaa että sai sormukset pois sieltä! En enää ikinä mene siihen liikkeeseen! Ja jos jotain jätätte vaikka korjattavaksi niin katsokaa että se etukäteen sovittu hinta pistetään ylös johonkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme