Mitä ihmettä minun pitäisi tehdä kun Klarna väittää hyvittäneensä eikä hyvitys ole tullut tililleni?
Tilasin verkkokaupasta tuotteita ja sitten huomasin, että olisin voinut saada alennuskoodilla kikkailtua haluamani tavarat halvemmiksi ja tilattua enemmän isommalla sumalla mitä tilasin nyt.
Otin heti yhteyttä verkkokaupan aspaan peruakseni tilauksen ja tehdäkseni uuden. Mutta hän sanoi, että hän voi laskea ja korjata minulle saman alennuksen jälkikäteen jos teen nyt uuden tilauksen.
Tein uuden tilauksen ja maksoin molemmista tilauksista yhteensä vähän enemmän, mitä olisin maksanut jos tilaus olisi ollut yhdessä osassa.
Klarnalle maksoin siis, ja verkkokauppa oli heihin yhteydessä ja laskuja korjattiin. Ensimmäinen tilauksen tein esim. summalla 163 eurolla laskulle ja toisen tilauksen maksoin heti koska laskutus ei jostain syystä onnistunut, toinen lasku oli 88.95 euroa.
Sitten Klarna korjasi laskut alennuksilla, ensimmäinen lasku oli sitten 148 euroa ja maksoin sen. Tämä siis meni oikein.
Tuosta viimeisestä 88.95eur jonka maksoin jo, piti tulla myös 15 euroa alennettu hinta, eli hyvitys.
Siitä tuli vain samanlainen korjattu lasku jossa merkitty palautus -15eur ja uusi summa 73.95.
Mutta tililläni näkyy vain veloitukset, toinen oikealla summalla ja toinen tuolla väärällä 88.95 eur. Mitään palautusta ei ole Klarnalta eikä mistään muualtakaan tullut!
Olen käynyt jo tovin sähköpostia verkkokaupan kanssa joka sanoo että palautus näkyy heillä tehtynä, ja Klarna ei vastannut sivuillaan tehtyyn reklamaatioon. Tapauksesta on kohta kuukausi, joten rahat olisi pitänyt tulla.
Kommentit (4)
Tosi outoa, että Klarna ei ole vastannut. Miten otit heihin yhteyttä? Oma kokemus on, että vastaavat todella nopeasti.
Klarnalle laitoin siis heidän sivuillaan olevan lomakkeen kautta asiasta noin viikko sitten, eikä ole kuulunut mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota vielä yhteyttä ja sano että menee kuluttaja-asiamiehelle seuraavaksi
Joo.
Ap
Ota vielä yhteyttä ja sano että menee kuluttaja-asiamiehelle seuraavaksi