Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minttu Mustakallio on hyvä näyttelijä, ja järkevä nainen
08.08.2020 |
Lisäksi hän osaa näytellä, mutta usein on omana itsenänsä, eikä näyttele. Kunnon porvarirouva ja järkevä ihminen
Kommentit (4)
Mä tykkäsin ennen, mutta se Emma gaalassa esiintyminen, jossa käytti puheenvuoronsa Aku Louhimiehen haukkumiseen, muutti ajatukseni. Siellä reilusti juhlassa hyökättiin porukalla yhden ihmisen kimppuun. Juhlat juhlina ja asioiden käsittely niille kuuluvissa tilanteissa, ei televisiossa suorana lähetettäväksi juhlassa. Hän löi lyötyä, en arvosta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On ihan hyvä näyttelijä, mutta roolihahmot ovat usein jotenkin ärsyttäviä. Sellaisia stereotyyppisiä vinkuvia ja avuttomia muikeloita.
Maneerit vahvat ja rasittava intonaatio
Alue: Aihe vapaa
Minttu on ihana!!!!!