Vanhemmat ihmiset lietsoo Koronaa
tosi ärsyttävää jutella vanhempieni kanssa koska jankuttavat vaan koronasta.
Kommentit (8)
Kiva! Nuoremmat , ne levittää sitä koronaa. Kapakoissa , festareilla, pizeerioissa,risteilyillä.Seuraa aikaasi ja huomaa missä mennään.Nuoremmat , eivät osaa väistyä etäämmäksi, kaupoissa ja varsinkaan ovensuussa.On niin kiva tukkia kulkutiet, oikeen porukalla.
Korona on Suomessa niin harvinainen etten jaksa kiinnostua.
Lietsoo koronaa? Mitä tuokin tarkoittaa?
Eivät halua, että saat loppuiäksesi jonkin inhottavan vamman kuten sydänvaurion, jonka 70% koronan sairasyätaneista saa. Puolet nuorista koronan saaneista saa erilaisia terveysongelmia pitkäksi aikaa, kuten sisäelinvaurioita, verisuonitauteja, neurologisia tauteja, keuhkovaurioita jne. Voi tulla myös esim hiustenlähtöä, sokeutua, kuuroutua, saada ihosairauksia, tulla hedelmättömäksi jne jne jne.
Haluaisin suojella teiniäni näiltä seurauksilta, nuorella pitäisi olla vielä onnellinen elämä edessä. Kohta saadaan rokotekin, niin nyt pitäisi vielä jaksaa olla varovainen jonkin aikaa.
Tietyillä vanhemmilla on sentään vielä tunteet ja järki päässä toisin kun mun sukupolvi.
Mun sukupolvi on tunteeton, epäempaattinen, laiska, kylmä kuin kivi, itsekäs, typerä, ahne ja ainoastaan oma napa tärkein.
Mua hirvittää kun mun itsekäs muovinen sukupolvi tulee päättää maailmassa vielä joku päivä.
Olen umpikyllästynyt siihen että kokoajan kritisoidaan vanhempien säästeliäs ja ympäristöystävällinen tapa elää, rakkauden tunteminen ja pehmeät arvot.
Jaa. Meillä kävi lapsi aamulla korona testissä.