Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakasko aina oikeassa?

Vierailija
22.02.2009 |

Mä en ymmärrä tätä suomalaisten käyttäytymistä julkisissa paikoissa.

Ihmiset saavat oksennella pöydille ja käyttäytyä miten sikamaisesti tahansa ja asiakaspalvelijan pitäisi olla aina hymysuin pyyhkimässä persettä. (Vilkaiskaa esimerkiksi tuo muumi keskustelu!)

Onko se liikaa vaadittu, että ihmiset yrittäisivät käyttäytyä?

V´´´tuttaa niin p´´eleesti kun ihmiset vetoavat aina siihen, että kyllähän asiakas on aina oikeassa. Jättäen näin kaiken vastuun omasta käyttäytymisestään kotiinsa.



Minua huvitti asua hetken aikaa Amerikassa. Siellä asiakas ei todellakaan ollut koskaan oikeassa :D

Jos joku käyttäytyi huonosti niin asiakaspalvelijat aukoivat päätään minkä kerkesivät. Ei vaan suomessa saa oikoa idioottien houruamista. Heti tulee valitus, että kyllä pitää asiakkaan aina saada olla oikeassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan noita idiootteja. Tällä palstallahan sitä huomaa, miten jotkut elävät omassa todellisuudessaan, missä vika on aina toisessa ihmisessä. Sossut käyttävät elämänsä viattomien hyvien vanhempien vainoamiseen, opettajat ovat ammattitaidottomia, jos eivät osaa tasapainoilla vanhempien mielenterveysongelmien kanssa, ja ilmeisesti sama pätee teihin muihinkin.

Vierailija
2/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa todellakin tuntea olevansa kuningatar/kuningas, palvelu on ylitsevuotava ystävällistä. Saa kuulla mm kuinka kauniilta näyttääkään jne jne....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan noita idiootteja. Tällä palstallahan sitä huomaa, miten jotkut elävät omassa todellisuudessaan, missä vika on aina toisessa ihmisessä. Sossut käyttävät elämänsä viattomien hyvien vanhempien vainoamiseen, opettajat ovat ammattitaidottomia, jos eivät osaa tasapainoilla vanhempien mielenterveysongelmien kanssa, ja ilmeisesti sama pätee teihin muihinkin.

Vierailija
4/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin ei yksinkertaisesti ole.

Baareissa varsinkin tähän törmää jatkuvasti. Asiakas vaatii minua suoranaisesti rikkomaan anniskelulakia ja kun tähän en suostu, niin eiköhän kiekaista että "asiakas on aina oikeassa". Ristus että se repii! Minun pitäisi vaarantaa oma työpaikkani ja työnantajani anniskelulupa siksi että joku ääliö ei halua ymmärtää että on olemassa lakeja joita on noudatettava.

Vierailija
5/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin ei yksinkertaisesti ole.

Baareissa varsinkin tähän törmää jatkuvasti. Asiakas vaatii minua suoranaisesti rikkomaan anniskelulakia ja kun tähän en suostu, niin eiköhän kiekaista että "asiakas on aina oikeassa". Ristus että se repii! Minun pitäisi vaarantaa oma työpaikkani ja työnantajani anniskelulupa siksi että joku ääliö ei halua ymmärtää että on olemassa lakeja joita on noudatettava.


Ja juomiansa juomia, koska asiakas on aina oikeassa. Ei tarvii maksaa jos ei halua :)

Vierailija
6/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missä kävi ulkona syömässä? Asun edelleen, ja täällä kyllä asiakas on kuningas kaikissa paikoissa, mutta täällä ei olekaan noita pöydälleoksentajaasiakkaita, vaan ihan fiksuja tiskin molemmin puolin. Toisin kuin siellä Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa todellakin tuntea olevansa kuningatar/kuningas, palvelu on ylitsevuotava ystävällistä. Saa kuulla mm kuinka kauniilta näyttääkään jne jne....

No onhan se totta, että jos menet ravintolaan niin sinua kohdellaan kyllä sodella ystävällisesti.

Itse törmäsin tuohon "huonoon" palveluun julkisissa liikennevälineissä, asemilla ja lentokentällä :)

Lentoyhtiö oli esim. hukannut matkalaukkuni ja voi jösses sitä vääntöä, että kyllä se minun laukkuni on sinne jonnekin kadonnut kun ei se tullut :) Ja virkailija vaan siihen, että kuule en nyt jaksa auttaa :)

Mutta olen kyllä sitä vastoin törmännyt aika töykeään palveluun myös suomen lentokentällä. Ehkä se on vaan työympäristönä niin stressaava varsinkin jos on ruuhkaa ja matkalaukut katoilevat.

Vierailija
8/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on niin, että oma paha mieli purkautuu asiakaspalvelijaan, jonka pitäisi ottaa asiakkaan kaikki harmit niskoilleen. Ja itse asiakaspalvelussa työtä tekevänä, pöyristyttää ihmiset, jotka kokevat, että palvelua on saatava heti ja nyt - tällä samalla sekunnilla. Näillä asiakaspalvelijoillahan ei ole muita asiakkaita ollenkaan... ainoastaan tämä sisään purjehtinut asiakas....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti palvelujen tarjoajalla on samalla lailla oikeuksia kuin kenellä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä