Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko ok istuskella yksin pubin nurkkapöydässä juomassa kaljaa ja lukemassa jalkapallouutisia?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
totta kai jos itestä kivalle tuntuu.
joku raittiusapostoli saattaa tosin ottaa sut silmätikukseen.
🍻
Miksi ei olisi ok?
Tavanomaista toimintaa miehillä, monethan tekee tuota samaa.
Alue: Aihe vapaa
On.
Useinkin näkee miehiä yksin nauttmassa olutta ja lukemassa lehtiä tai katsomassa telkkaria pubeissa.
Se on ihan tavallista ja hyväksittyä miehillä.
Toisin kuin naisillia, vaikka onhan se jo naistenkin kohdalla muuttumassa.