Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka usein käytte ornitologilla?
Kommentit (9)
Kävin eilen näyttämässä närhen munat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joka toinen päivä niin kuin kaikki muutkin.
Yhtä usein kuin kampaamossa, eli joka toinen kuukausi.
Jalka terapeutilla käyn kerran kolmessa kuukaudessa, fyssarilla joka kolmas viikko, manikyyrillä joka toinen kuukausi, puheterapeutilla kerran puolessa vuodessa....
Minä kävin kysymässä mistä päästä kana pissii, ei osannut sanoa.
Sillon kun on nokka tukossa ja ääni on pelkkää raakuntaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vähintään kerran vuodessa, ihan varmuuden vuoksi hyvä tsekata onko kaikki kunnossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Välillä vilautan räpylöitä puolisukeltaessa.