Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua lapsia kuin yhden miehen kanssa

Vierailija
17.07.2020 |

Onko tämä jotenkin outo ajatus nykyaikana? Olen kylläkin eronnut (mies lähti) ja tapaillut muitakin miehiä, tapailut on usein päättynyt siihen, kun lapsista puhuttaessa kerron, etten aio tehdä enempää lapsia. Ja nimenomaan sen takia, etten halua usealle eri miehelle tehdä lapsia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei muakaan kiinnosta mikään "toinen kierros". Jos erotaan, niin en kyllä enää alkaisi uudestaan avio-/vaipparalliin. Riittää, että nuo kokee sen yhden kanssa. Nyt odotan vain, että taakkani vähenee ja saan elämääni lisää vapautta. Kaikkea aikansa.

Vierailija
2/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Onneksi uusi mieheni ei myöskään halua lisää lapsia. Olisi ollut kinkkistä, jos olisi halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua lapsia kuin korkeintaan yhden kumppanin kanssa. Jos se ei kestä, niin antaa olla sitten.

Olin itse lapsena osa uusperhekuviota, oli koteja ja melkeinsisaruksia siellä täällä. Ei todellakaan innosta tuollainen.

Vierailija
4/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Uusperheitä hinkuvat kai enimmäkseen matalapalkkaiset, jotka eivät pärjää omillaan. Pitäisi saada mies sitoutettua lapsella taloudellisesti.

Vierailija
5/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua hyvin. Minulla yksi lapsi eikä lisää tule (olen 39 v eli iänkään puolesta ei enää). Lapsi asuu minulla ja koen, että hänellä on paljon helpompaa, kun ei ole uutta vauvaa sotkemassa tilannetta. Lapsen isällä sen sijaan uudet lapset suunnitelmissa nykyisen puolisonsa kanssa. Tämä on ihan ok, kun lapsemme on siellä vain joka toinen vkl, niin mahdolliset uudet lapset eivät sotke hänen arkikuvioitaan.

Tunnen olevani myös itsekäs, haluan että jo olemassa oleva lapseni saa parhaan mahdollisen lapsuuden erosta huolimatta, ja tähän kuvioon eivät uudet lapset oikein sovi.

Vierailija
6/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen olevani myös itsekäs, haluan että jo olemassa oleva lapseni saa parhaan mahdollisen lapsuuden erosta huolimatta, ja tähän kuvioon eivät uudet lapset oikein sovi.

Miksi tämä muka olisi itsekästä? Olemattomat mahdolliset uudet lapset eivät kärsi olemattomuudestaan, mutta olemassa olevalla lapsella on kyllä menetettävää.

Vierailija
7/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeaa ajattelua AP! Toinen kierros on viihdettä varten, ei sotketa lapsia siihen. M42

Vierailija
8/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tuo ap:n arvomaailma ei ole itsestään selvä, eli varmaan kannattaa jo siellä tinderi profiilissa kertoa että lapset on tehty jo. Ei kukaan osapuoli tuhlaa aikaansa 🙂.

Vierailija
10/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia kuin Sanna Marinin kanssa

Vierailija
11/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä muka olisi itsekästä? Olemattomat mahdolliset uudet lapset eivät kärsi olemattomuudestaan, mutta olemassa olevalla lapsella on kyllä menetettävää.

Miesystäväni haluaisi vielä omia lapsia, hänellä ei yhtään. Olen sanonut että pitää etsiä uusi nainen sitä varten mutta vielä ei ole lähtenyt. Joko odottaa että mieleni muuttuu (ei muutu) tai sitten alkaa hyväksyä asian.

Vierailija
12/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että kerrotte tämän jo deitti-ilmoituksessanne, tai parien ekojen treffien aikana. Näin vältytte tilanteilta, joissa aiheesta tulisi vääntöä.

Vai ettekö uskalla olla rehellisiä, koska tiedätte että osalla miehistä kiinnostus lakkaa tuon jälkeen?

t. mies

Vierailija
13/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen että kerrotte tämän jo deitti-ilmoituksessanne, tai parien ekojen treffien aikana. Näin vältytte tilanteilta, joissa aiheesta tulisi vääntöä.

Vai ettekö uskalla olla rehellisiä, koska tiedätte että osalla miehistä kiinnostus lakkaa tuon jälkeen?

t. mies

Minulla on mieli tämän suhteen muuttunut suhteen edetessä ja iän karttuessa. Kerroin miehelle kyllä heti kun mieli alkoi muuttua.

Tuskin kukaan on niin epätoivoinen että valehtelisi tällaisesta asiasta.

T. Se 39-v joka ei enää halua lapsia.

Vierailija
14/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta ja en halunnut enemmän. Kerroin tämän kun aloin tapilemaan uuden miehen kanssa ja hän sanoi että asia on ok. Muutaman kuukauden jälkeen alkoi vinkumaan että haluaa lapsen itse myös. Jätin hänet. Ja kävin teettämässä sterilisaation että ei ole enää koskaan kenellekään tämä päätös epäselvää. Ja onhan se mukavaakin kun tietää että ehkäisy on aina kunnossa.

Vierailija
15/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Minäpä halua vain lapsia Jussi Halla-ahon kanssa!

Vierailija
16/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en huolisi naista, jolla on lapsia, joten

Win - Win

Zinc

Vierailija
17/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta ja en halunnut enemmän. Kerroin tämän kun aloin tapilemaan uuden miehen kanssa ja hän sanoi että asia on ok. Muutaman kuukauden jälkeen alkoi vinkumaan että haluaa lapsen itse myös. Jätin hänet. Ja kävin teettämässä sterilisaation että ei ole enää koskaan kenellekään tämä päätös epäselvää. Ja onhan se mukavaakin kun tietää että ehkäisy on aina kunnossa.

Kahdessakin on jo vähintään yksi liikaa. (ilmastonmuutos, sanoista tekoihin vihreät)

Zinc

Vierailija
18/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä nyt taas.. varmaan lähtökohtaisesti suurin osa naisista haluaa lapsia vain yhden miehen kanssa. Joskus vaan kesken “prosessin” joutuu toteamaan ettei siitä toisesta ole puolisoksi tai edes isäksi. Joten jää lapsiluku vajaaksi/ haaveet roikkumaan.

Tosi moni jättää lastenteon siihen, etenkin miehet, mutta kyllä tuo on ihan tavallista naistenkin keskuudessa. Enemmän tuomitaan niitä jotka tekee lapsen toisen miehen kanssa. Ja ihan roviokamaa on sit ne noidat, jotka on lisääntyneet useamman miehen kanssa 😂

Minulla on kaksi lasta yhden miehen kanssa. Olisin aina halunnut kolme lasta. En usko että koskaan löydän enää miestä jonka kanssa haluaisin lisääntyä, kun ei tunnu löytyvän edes sellaista jonka kanssa voisi seurustella ilman lapsihaaveita. Mutta oleellista tässä kaikessa on mielestäni vain olla REHELLINEN kun deittailee uusia ihmisiä. Mikään valinta ei ole toista oikeampi tai parempi, jokaisella meistä on oma elämänpolkunsa.

Vierailija
19/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/20 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä voi tietää jos rakastuu niin pahanpäiväisesti, että ajatus yhteisestä lapsesta alkaa tuntua hyvältä idealta, vaikka tällä hetkellä se tuntuisi todella huonolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme