Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
"Entä jos" ohjelma.
12.07.2020 |
Katsoin kerran ja se riitti, liian mukahauskaa vitsin vääntelyä jne. Mieluummin olisin halunnut nähdä hieman vakavempaa ja syvällisempää pohdintaa ja mietiskelyä miten historia olisi muuttunut jos se ja se olisi olisi tapahtunut erilailla tai ei ollenkaan. Ainahan kaikella voi jossitella mutta ei tuota pellekeskustelua ainakaan jaksa katsoa jossa kaikki vedetään löperiksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En tiedä miksi vetävät noin huonosti huono nettikeskustelukin tuo enemmän näkökulmaa