Lue keskustelun säännöt.
S-Pankin verkkopankissa ongelmia?
15.06.2020 |
Yritin tilisiirtoa/laskunmaksua ja tuli huutomerkin kuva tekstillä "yritä hetken kuluttua uudelleen". No, yritin ja sama lopputulos.
Onko siellä jotain ruuhkaa vai onko systeemi kaatunut. Tämmöisestä ei ole sivuilla mitään infoa kumminkaan.
Kommentit (3)
Ihmettelinkin ettei ole sormitunnistus enää toiminut, 2 kertaan piti uudestaan asentaa ja poistaa jäljet enkä sen jälkeen enää jaksanut veivata vaan mennään pelkällä numerolla. Ja juu ainahan toi on jumissa muutenkin, ei yleensä ikinä päästä mua sisäänkirjautumaan ekalla kerralla vaan sovellusta pitää buutata ja avata uudelleen muutamat kerrat aina. Nämä siis yleisiä häiriöitä ja oli tänäänkin hankaluuksia maksella laskuja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo, niiden tunnistussovellukseen tehtiin päivityksiä ja sen jälkeen se lakkasi toimimasta.