Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö asumistuki ilmottaa verottajalle?

Vierailija
06.05.2008 |

Olen saanut nyt elämäni ekaa kertaa asumistukea viimeiset puoli vuotta. Pitääkö ne ilmottaa verottajalle? Veroehdotuksessa ei ollut mitään kohtassa " etuudet" . Tai jos ilmotan, niin onko siitä jotain haittaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä