Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poden huonoa omaatuntoa ihan kaikesta? :( Raskasta tällainen.

Vierailija
06.02.2009 |

Olen raskaanakin, ja kaikesta on huono omatunto. Vaikka olen ns kunnon kansalainen ja elän elämääni kunnioittaen muita ihmisiä, en loukkaa ketään tahallaan jne jne. Mutta silti koen olevani aina syyllinen kaikkeen.

Tällä hetkellä huono omatunto esim siitä etten ole jaksanut siivota kotia kun olen sairastellut, kaikki on sekaisin ja mies osoittaa mieltään. Ja siitä etten jaksa aivan täydellisesti pitää raskausdiabeetikon ruokavaliotani, vaikka parhaani mukaan yritän, mutten vaan aina jaksa :(



Tänään on niin masentanutkin kaikki tämä itsensä syyllistäminen, ja kun tuntuu ettei kukaan ole minuun tyytyväinenkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa kerhoon. Naiset on aina syyllisiä kaikkeen, omastakin ja ehkä eniten omasta mielestään ja ongelma vaan pahenee lasten myötä, Itse elän toivossa että ehkä se hellittää kunhan lapset pääsevät eläkkeelle.



Mutta sun syyliisyys on muuten vielä pientä. Mä syyllistyn siitäkin, kun mä en loukkaa tahallani vaan ehkä mahdollisesti vahingossa, syyllistyn ilmastonmuutoksesta, kouluampumisista, tuntemattomien ihmisten tulipaloista, Kaskisten työttömyytilanteesta (mä en edes asu siellä päinkään), toisen isomummoni alkoholiongelmasta, Afrikan nälänhädästä, Intian terroristiongelmasta...

Vierailija
2/3 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan..... syyllisyyttä syyllisyyden perään, ihan kaikesta..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan uskomattomista asioista! En kehtaa edes kirjoittaa esimerkkejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän