En ihan ymmärrä VR/HSL:n käsitystä polkupyörien kuljettamisesta lähijunissa. Vaunussa on kyllä pyörän kuva ulkopuolella,
mutta ei sinne mitenkään järkevästi pyörää saa laitettua. Pitää olla koko ajan vieressä pitämässä kiinni, ettei lähde jarrutuksissa ja kiihdytyksissä liikkumaan.
Miksi siellä ei voisi olla esim. ihan tavallisia pyörätelineitä, joihin etupyörän voisi laittaa?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
siksi , koska junissa kaikki mikä ei ole juna katoaa jos siitä ei pidä kiinni. hauska sitten olla asemalla ilman pyörää
No voisihan siinä istua lähistöllä. Tarkoitan nyt sitä, että kun siinä ei ole muuta paikkaa kuin seinän vierustat ja joku typerä kaide, niin pyörää ei saa kiilattua siihen niin, etteikö se lähtisi helposti liikkumaan jarrutuksissa ja kiihdytyksissä. Yksi ratkaisu voisi olla se, että käytävän toisella puolella olisi pyöräteline ja toisella puolella sellaista kääntyvät penkit, joissa voisi istua ja mulkoilla pyöräänsä.
Joo on ihmeelliset pyörän kuljetusvaunut. Siinä kun vielä yrittää pitää koirasta kiinni, niin avót
Zinc
Asiakaspalvelu ei näissä valtion puljuissa ole tunnetusti koskaan oikeen toiminut ..
Zinc
Kun me ollaan kato töissä täällä vaan. Mitään ei tarvi koskaan kehittää, kun palkka tulee tekemättä mitäänkin.
Intercityjunien pyöränkuljetussysteemi on myös ihan käsittämätön. Siis se ihme ripustin uttu! Ihan pimee, en koskaan oppinut käyttämään... Ei olisi montaa kymmentä senttiä tarvinnut lisätilaa, niin pyörän olisi voinut laittaa siihen ihan normaalisti.
Lähijunissa spandex-pellet tukkivat koko vaunun pyörillään, niin ettei läpi pääse kävelemään.
siksi , koska junissa kaikki mikä ei ole juna katoaa jos siitä ei pidä kiinni. hauska sitten olla asemalla ilman pyörää