Saankohan matkasta rahat takaisin?
Finnair ei lennä koko kesänä kohteeseen, johon ostin helmikuussa lennot+hotellin+matkavakuutuksen Ebookersilta. Luottokortilla maksoin. Pankista jo kyselin asiaa, että saako sieltä rahat takaisin, mutta en saanut vielä vastausta.
Onko muilla kokemusta vastaavasta tilanteesta?
Kommentit (8)
Täällä sama ongelma. Ebookersiin en saa yhteyttä niin että voisin puhua ihmisen kanssa ja kun yritän tehdä reklamaatiota Ebookersin sivulta ja syötän copypastatun varausnumeron, lomake herjaa sen enkä pääse eteenpäin. En tajua mihin voin valittaa, kun Finnair pesee kätensä koko asiasta. "Jos varaus Finnairin lennolle on tehty Ebookersin kautta, Ebookers hoitaa asian." No eipä prkl hoida. Ideoita mitä teen seuraavaksi?
Pääsin itse kyllä ebookersille puhelimitse läpi n. 1 vko sitten (kriisin alussa se oli lähes mahdotonta).
Sain asuan hoidettua, koskin Finnair antaa odottaa maksua mad kuukausia, 9 vko kesti jollain.
Ebookersiin kannattaa olla yhteydessä. Soittaessasi varaudu pitkään jonotukseen, onneksi normaalihintaista.Sain peruuntuneen matkan johdosta hotellin hinnan täysimääräisenä, summa oli tilillä soittoa seuraavana päivänä.Lentoyhtiö tsekkiläinen, sieltä tarjottiin lahjakorttia, mutta haluan rahat tilille.Nyt olen tehnyt luottokorttiyhtiöön korvausvaatimuksen tässä muutama pv sitten.Sieltä ei vastausta vielä.Ole sinnikäs ja pommita ebookersia, heidän pakko palauttaa rahat.Finnair teker näin.Ehkä ebookers ajattelee, että asiakkaat jättävät suosiolla korvaukset hakematta.Tsemppiä !
Ebookersista valitetaan koko ajan. En ymmärrä miksi joku asioi vielä heidän kanssaan.
Sormet ristiin ap:n asialle.
Kuulin erään saaneen rahat takaisin pankista, kun oli luottokortilla matkan maksanut.
Ota yhteyttä ebookersiin.
Outoa, jos et vielä ole saanut sieltä
s-postia.