Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ehkä paskinta asiakaspalvelua on se, että voit tehdä nettisivujen kautta kaiken muun, MUTTA et irtisanoa palvelua tms.
Kommentit (5)
Ei se ole mitään sattumaa tai huonoa palvelua, ihan puhdasta bisnestä. Siksi kierrän esimerkiksi kaukaa kaikki "ilmaiset kokeilujaksot".
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
JA sinne lehden aspaan joutuu usein jonottamaan piiiitkäään
No ei kai kukaan järkevä yritys tee irtisanomisesta turhan helppoa. Tietyllä prosentilla kun aina unohtuu tai jää tekemättä irtisanominen kun pitää kaivaa numero ja soittaa.
Vierailija kirjoitti:
JA sinne lehden aspaan joutuu usein jonottamaan piiiitkäään
Ja jonottaminen maksaa, firma saa rahaa.
Alue: Aihe vapaa
Juuri tätä samaa ajattelin aikaisemmin tänään! Tuossa muutama kuukausi sitten peruin pari lehtitilausta juurikin nettisivujen kautta, mutta kolmannen lehden kustantamolla ei olekaan moista palvelua... Edelleen perumatta, kun en saa aikaiseksi aspaan soitettua. Ainoa vaihtoehto. Eikä ole usein mahdollistakaan kun oma työ sellainen että sijoittuu samalle aikavälille eikä työn luonteen vuoksi ole mahdollista asioida työpäivän aikana puhelimitse mihinkään. Tauoilla ehkä mutta haluan nauttia tauoistani. Päätin nyt etten enää ikinä tilaa mitään palvelua mitä ei voi myös perua sieltä sivuston kautta. Mielestäni ko. palveluiden tuottajilta myös aika vanhanaikaista ja jotenkin noloa ja asiakasta aliarvostavaa. Ei kukaan nykyään jonota puhelimessa peruakseen tilauksen tai varauksen.