Lue keskustelun säännöt.
Mulla on niin pieni palkka että en suostunut tänään ylitöihin
04.02.2009 |
pomo soitti minuutti ennenkuin mun työaika loppui ja kysyi voisinko hoitaa vielä pari hommaa. Valehtelin että olen sopinut lapsen hakemisen enkä voi jäädä. Oikeasti menin vaatekauppoja kiertelemään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla