Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos koulut aukeaa, vietkö pienemmät takaisin hoitoon?

Fjokxtö
23.04.2020 |

Kysely

Jos koulut aukeaa, vietkö pienemmät takaisin hoitoon?

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vituttaa jo kotona oleminen

Vierailija
2/2 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko, koska olen opettaja. Hirvittää, koska kuulun itse riskiryhmään. Pieni lapseni taas aloitti päiväkotiuransa vasta nyt tammikuussa ja ehti olla päiväkodissa kaikkiaan noin 2 kk ennen koronatilanteen eskaloitumista, joten edessä olisi uusi totutteluvaihe vain kahden viikon takia (pidän lapsen koko kesän kotona). Olen tosi uupunut etätyön ja lapsenhoidon yhdistämisestä; joudun tekemään lähes kaiken oppituntien ulkopuolisen työn klo 20-02 välillä, kun lapsi nukkuu. Jos siis saamme koulujen avaamisen seurauksena perheeseen kesälomaksi koronan, kroppani ei varmasti ole parhaassa kunnossa sitä vastaanottamaan. Ahdistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi