Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
On toi Samuli ihana!!
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joka ohjelmaan sekin nyt änkee. Samat vaatteet, ulkorotsi. Ei ole muuttunut, siitä kun 90-luvulla esiintyi Tullintorilla.
Näytti kun olisi ryypiskellyt. Nimet ei pysynyt mielessä. Puhui listan syömisestä kun piti puhua ruokalustasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Näytti kun olisi ryypiskellyt. Nimet ei pysynyt mielessä. Puhui listan syömisestä kun piti puhua ruokalustasta.
vaikken tajuakaan vikaa lausettasi, niin olisko jännittynyt, ahdistunut? olen samanlainen.
Alue: Aihe vapaa
Näytti siltä että ei ole nukkunut kuukauteen?